۱۴ پرواز رفت و برگشت زائران مازندرانی اربعین را به نجف منتقل می‌کند.

وطن خواه مدیر کل فرودگاه‌های مازندران گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته در بازه زمانی ۲۱ تا ۳۱ شهریورماه، ۱۴ پرواز رفت و برگشت در مسیر ساری – نجف و بالعکس زائرین حرم ابا عبدالله الحسین (ع) را به کشور عراق منتقل می کند.

او با اشاره به اینکه بر اساس دستورالعمل اعلامی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت‌های بومی وظیفه نقل و انتقال زائرین را متعهد شده اند، افزود: چنانچه تقاضای سفر بیشتر باشد شرکت هواپیمایی آمادگی برنامه ریزی و افزایش پرواز‌ها در مسیر ساری – نجف و بالعکس را دارد.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: در طول مدت سفر مشتاقان اربعین و حرم ابا عبدالله الحسین (ع)، با راه اندازی موکب ویژه اربعین در فرودگاه بین المللی شهدای ساری و پذیرائی از زائرین، شور و حال سفر‌های پیاده روی سنوات گذشته برای دوستداران حریم حسینی تداعی خواهد نمود.

او افزود: بر اساس دستورالعمل‌های صادره، زائرین بایستی حتما" دو دوز واکسن زده و تائیدیه لازم هنگام سفر بهمراه داشته باشند، همچنین تائیدیه تست منفی پی سی آر و ویزای معتبر صادره از کشور عراق از الزامات سفر می‌باشد.

وطن خواه گفت:کسانی که مدارک فوق الذکر را در هنگام سفر درفرودگاه به همراه نداشته باشند از مسافرت آنان ممانعت خواهد شد.

او رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی در محیط فرودگاه و سطوح ترمینال‌ها از الزامات فرودگاهی دانست و افزود: تمامی پروتکل‌های بهداشتی در فرودگاه رعایت می‌شود و مردم و مسافران نیز ملزم به رعایت آن‌ها بویژه استفاده از ماسک در تمامی مراحل و فرآیند‌های تشریفات پروازی می‌باشند.

اولین گروه از زائرین حرم حسینی بیست و یکم شهریور ماه راس ساعت ۱۴:۳۰ از فرودگاه شهدای ساری عازم نجف اشرف خواهند شد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار