کنعانی: طراح سناریوی حمله سایبری به آلبانی، آمریکاست

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تحریم وزیر و وزارت اطلاعات اعلام کرد که حمله سایبری به آلبانی سناریوی آمریکاست و آلبانی قربانی این ماجراست.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام وزارت خزانه داری آمریکا در تحریم چند باره وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران و وزیر این وزارتخانه را شدیدا محکوم کرد.

کنعانی با اشاره به اینکه این برچسب جدید تحریمی نیز همچون تحریم های غیرقانونی قبلی آمريکا علیه وزارت اطلاعات، هرگز نخواهد توانست کوچکترین خللی در عزم خدمتگزاران امنیت مردم ایران در این نهاد سرافراز ایجاد کند، افزود: اعلام حمایت فوری آمریکا از اتهام واهی دولت آلبانی به جمهوری اسلامی ایران و اقدام سریع بعدی واشنگتن در تحریم مجدد و مکرر وزارت و وزير اطلاعات جمهوری اسلامی ایران با توسل به  همان اتهام واهی و اثبات نشده، بخوبی گویای آن است که طراح این سناریو نه دولت آلبانی، بلکه دولت آمریکاست و تیرانا قربانی سناریوی طراحی شده واشنگتن علیه جمهوری اسلامی ایران شده است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تصریح کرد، آمریکا سالهاست که میزبانی از یک فرقه نشان دار تروریستی را  بر دولت و ملت آلبانی تحمیل کرده و ضمن حمایت همه جانبه، آنها را در حوزه سايبری آموزش داده و مجهز نموده است و این سازمان جنایت پیشه کماکان به عنوان یکی از ابزارهای آمریکا در اجرای اقدامات تروریستی، حملات سایبری و جنگ روانی علیه دولت و ملت ایران ایفاء نقش کرده و می کن

کنعانی تاکید کرد، میزبانی دولت آلبانی از فرقه ای تروریستی و اقدام دولت آمریکا در حمایت و استفاده ابزاری از فرقه ای که دستش به خون بیش از ۱۷ هزار دولتمرد و شهروند ایرانی آلوده است، مصداق بارز حمایت سازمان یافته از تروريست ها علیه دولت و ملت ایران است و جمهوری اسلامی ايران در چارچوب حقوق بین الملل از تمامی ظرفیت ها برای احقاق حقوق مردم ایران و دفاع از خود در برابر این توطئه های شوم استفاده خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۱۹:۱۲ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
روزی خواهد رسید نه چندان دور. که همین کشور آلبانی از دست فرقه تروریستی منافقین برای اخراجشان از کشورش ذلیلانه دست به دامان سازمانهای بین المللی شود و خواستار رهایی از چنگال خون چکان این جنایتکاران بین المللی شود و ما متحیر نظاره گر باشیم. زود است و دور نیست آن روز. بزودی این اتفاق خواهد افتاد. دنیا در حال تلاطم شدید است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
فرماندهان سپاه بارها گفته اند که ما ارتش سایبری و گردان سایبری داریم. باید افتخار کنید و بلند اعلام کنید که از طریق این گردانها قدرت خودمان را بنمایش می گذاریم و هر کاری که بخواهیم و مثل همیشه بدون اجازه هیچ جایی انجام می دهیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
خبر ادعای امروز منتشر شده در سایت رسمی یورونیوز بر اموال ایران در خارج :
(( جواهر گرانقیمت تاج ملکه؛ طوفان توئیتری در هند برای بازگرداندن الماس «کوه نور» )) از سایت یورو نیوز !
لطفا" پیگیری نمائید الماس کوه نور از جواهرات ارزشمند خزانه ایران میباشد که نادر شاه افشار به غرامت فتح هندوستان گرفت . قانونا" و رسما " جز خزانه ایران و اموال دولتی ایران میباشد . لطفا" از کانال وزارت خارجه و اطلاع عمومی پیگیری نمائید . برای احقاق حق مردم ایران .
کشور هندوستان و مردمش به ناحق دارند ادعای مالکیت این الماس رو در توئیتر دارند و مطرح می کنند در مقابل ما سکوت کردیم . این الماس در حال حاضر روی تاج ملکه انگلیس قرارداره این الماس در واقع در مالکیت ایران و اموال ایران میباشد . لطفا پیگیری و اطلاع رسانی نمائید . باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
عجب!!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۴۵ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
آقا سخنگو باید تمام کسانی که جنگ مسلحانه علیه ایران عزیز می کنند با مشت آهنی برخورد کنند.

حالا آمریکا یه ادعایی کرده ، شما درست می گید

ولی این کوتاهی ما هست که منافقین دارن نفس می کشند

یک بار برای همیشه عمل جراحی لازم و ضروری هست
آخرین اخبار