تیم‌های ملی کشتی آزاد ایران و آمریکا در غیاب روسیه از مدعیان اصلی قهرمانی در جهانی ۲۰۲۲ صربستان هستند.

تیم‌های کشتی آزاد روسیه، ایران و آمریکا ۳ قدرت کشتی جهان هستند که امسال و در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ صربستان، روس‌ها غایب هستند و همین موضوع باعث شده شانس قهرمانی بین ایران و آمریکا تقسیم شود موضوعی که اتحادیه جهانی هم آن را در گزارشی تحلیل کرده است. 

رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان طی روز‌های ۱۹ تا ۲۷ شهریور در شهر بلگراد پایتخت صربستان برگزار می شود و هر چند غیبت روس‌ها روی عملکرد فنی مسابقات تاثیر خواهد داشت اما نباید از برخی کشور‌ها و تک ستاره‌هایی که در ترکیب سایر تیم‌ها وجود دارند غافل شد چرا که تجربه ثابت کرده برخی اشتباهات جزئی هم می‌تواند مسیر را در راه رسیدن به موفقیت‌های بزرگ تغییر دهد. 

در حالی که فرنگی کاران نخستین تمرین خود را روز گذشته در بلگراد برگزار کردند آخرین اردوی آزادکاران برای حضور در رقابت‌های جهانی از روز ۹ شهریور آغاز شده و تا زمان اعزام ادامه دارد که طبق اعلام کادر فنی قرار است تیم ملی روز ۲۱ شهریور عازم بلگراد شود. بدین ترتیب ملی پوشان سه روز قبل از مسابقات در این شهر هستند و از  لحاظ  خوبی به خوبی با محیط هماهنگ می‌شوند. 

توماس گیلمان، کایل داک، جردن باروز، دیوید تیلور، جیدن کاکس، کایل اسنایدر از تیم کشتی آزاد آمریکا و یونس امامی، حسن یزدانی، کامران قاسم پور، محمدحسین محمدیان و امیرحسین زارع از تیم ایران، چهره‌های شاخص در جهانی صربستان هستند که عملکرد هر کدام از  آن‌ها تاثیری بسیار زیادی در نتیجه تیمی خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
خوش به حال جمهوری اسلامی شده
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۹:۳۷ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
وقتی سیاست سایه سنگین خود را روی ورزش پهن میکند قطب مهم ورزش که روسیه باشد از میادین ورزشی حذف میگردد در چنین شرایطی ورزش هیچ لطفی ندارد در بیشه‌ای که شیر نباشد روبهان ادعای سلطانی میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
یونس امامی از کی چهره شاخص شده؟
هر وقت رفته باخته
آخرین اخبار