معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از اخذ ۵۵۴ رای قضایی به نفع دولت و بیت‌المال برای بازپس گیری بیش از ۱۲۰۰۰ هکتار از اراضی ملی استان اصفهان خبر داد.

عبدالحسین پارسایی راد گفت: با پیگیری‌های حقوقی در راستای رفع تصرف اراضی ملی استان اصفهان و با حمایت جدی دستگاه قضایی در سال جاری ۵۵۴ رای قضایی به نفع دولت و بیت المال اخذ شد.

او افزود: این آرا مربوط به پرونده‌های مهم و حساس اختلافی این اداره کل با متصرفان و زمین‌خوارانِ بیش از ۱۲ هزار و ۲۳۲ هکتار از اراضی ملی در سطح استان اصفهان بوده است.

پارسایی راد اذعان داشت: ۳۵ فقره رای قطعی قضایی در راستای رفع تصرفات غیر مجاز اجرا شد که به تبع آن بیش از ۷۷ هکتار از اراضی ملی در سطح استان به دولت اعاده شده است.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: به موجب دست درازی به بیش از ۷۲ هکتار از اراضی دولتی، ۴۴ مورد طرح دعوی و پرونده حقوقی علیه اشخاص متخلف تشکیل شده است.

او با بیان اینکه اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با حمایت دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با زمین خواران نداشته، گفت: تصرف اراضی ملی به هر بهانه‌ای که صورت گرفته باشد نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی و محکومیت کیفری و قلع و قمع و زیان ناشی از آن برای متصرفان به همراه ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار