فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از رفع تصرف فوری اراضی ملی شهر اصفهان به ارزش یک هزار و ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ امیرسعید باقری اظهار کرد:  یگان  هموارهحفاظت اراضی استان همواره در راستای مبارزه با زمین خواری و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال در اراضی ملی و دولتی، با قاطعیت تمام مقابل افراد سودجو و فرصت طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت المال را کوتاه می‌کند.

او اذعان داشت: در این راستا با نظارت مستمر و دقیق بعمل آمده، یک مورد تعرض به اراضی ملی در شهر اصفهان شنایی و با دقت، هوشیاری و تلاش کارکنان فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان اصفهان، رفع تصرف فوری شد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان با بیان اینکه مساحت این اراضی هفت هزار مترمربع بوده است گفت: ارزش اراضی فوق یک هزار و ۵۰ میلیارد ریال است که از دست افراد فرصت طلب و سودجو خارج و به بیت المال بازگردانده شد.

او با اشاره به اینکه هرگونه اقدام فیزیکی مانند دیوار و فنس کشی در اراضی ملی و دولتی ممنوع بوده و تصرف اراضی ملی و دولتی به شمار می‌رود، گفت: با پایش روزانه اراضی ملی و دولتی توسط عوامل یگان حفاطت اراضی استان اصفهان، عرصه بر متصرفان اراضی ملی استان تنگ شده است.

سرهنگ باقری بیان کرد: سامانه ۱۶۵۶ به صورت شبانه روزی به منظور دریافت اخبار و اطلاعات مردمی در ارتباط با تصرف اراضی ملی و دولتی فعال بوده و مردم عزیز استان اصفهان می‌توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را از طریق تماس با این شماره به یگان حفاظت اراضی گزارش دهند.

برچسب ها: اراضی ملی ، رفع تصرف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار