مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: امسال در مقایسه با سال گذشته تعداد داوطلبان آزمون‌های نظام مهندسی استان اصفهان رشد ۲۰ درصدی داشته است.

مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی همزمان با سراسر کشور با رعایت فاصله اجتماعی و شیوه نامه های بهداشتی در استان اصفهان برگزار شد.

همزمان با دومین روز از برگزاری این آزمون‌ها، علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با حضور در محل یکی از حوزه‌های امتحانی از روند برگزاری آزمون بازدید بعمل آورد.

در حاشیه این بازدید، علیرضا قاری‌قرآن با اشاره به اینکه امسال پنج دانشگاه در سطح استان اصفهان میزبان این آزمون هستند اظهار داشت: در سطح استان اصفهان بالغ بر ۱۵ هزار داوطلب برای آزمون‌های ورود به حرفه مهندسی، کاردان فنی ساختمان، معمار تجربی و کارشناسی ماده ۲۷ ثبت نام کردند.

او با اشاره به تعداد مشارکت کنندگان در این آزمون‌ها اذعان داشت: تقریبا حدود ۷۰ درصد ثبت نام کنندگان در سطح استان اصفهان در محل‌های برگزاری آزمون حضور داشتند.

قاری‌قرآن خاطرنشان کرد: امسال تعداد داوطلبان این آزمون‌ها نسبت به سال گذشته رشد ۲۰ درصدی داشته است لذا تمهیداتی اندیشیده شد و به منظور کاهش سفر‌های ناشی از آزمون، در استان اصفهان در شهرستان‌های اصفهان، شاهین شهر و میمه، کاشان، لنجان و نجف آباد حوزه‌های امتحانی داشتیم.

او با بیان اینکه حد نصاب قبولی آزمون برای اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی کسب ۵۰ درصد نمرات است گفت: نتایج آزمون حدود دو ماه آینده اعلام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن آرزوی توفیق برای تمامی داوطلبان بیان داشت: با توجه به نقش تاثیرگذار مهندسان و کاردان‌های فنی و معماران تجربی در صنعت ساختمان، آزمون‌های ورود به حرفه به منظور ارزیابی توان علمی و حرفه‌ای ایشان تهیه و تدوین شده و امید آن است تمامی داوطلبان در قالب صلاحیت‌های مربوطه با تعهد و تخصص در انجام رسالت خود کوشا و پرتوان باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.