سرمربی تیم ملی کوراش گفت: کوراش کاران جوان خراسان شمالی در رقابت‌های آسیایی تایلند، ۲ نشان طلا، سه نشان نقره و ۲ نشان برنز کسب کردند.

رضا مهنان گفت: مسابقات قهرمانی آسیا از ۱۵ شهریور ماه به مدت ۲ روز در تایلند برگزار شد که خراسان شمالی به عنوان نماینده تیم ملی با کسب هفت نشان به لحاظ تیمی در جایگاه دوم این رقابت‌ها قرار گرفت.

او کفت: ازبکستان با کسب ۶ طلا و یک نقره در جایگاه نخست و هندوستان نیز با کسب سه نقره در سکوی سوم این رقابت‌های آسیایی ایستاد.

مهنانی گفت: کوراشکاران در هشت وزن با یکدیگر به رقابت پرداختند؛ در وزن ۵۵ کیلو سید حبیب مهنانی، در وزن ۶۰ کیلو مهدی قره قاش و در وزن ۶۶ کیلو امیرحسین حبیب‌پور به ترتیب به نشان برنز، طلا و نقره دست یافتند.

سرمربی تیم ملی کوراش گفت: در وزن ۷۳ کیلو رامین احمدزاده در جایگاه دوم، در وزن ۸۱ کیلو ابوالفضل فتحی در جایگاه سوم، در وزن ۱۰۰ کیلو پوریا مهمانی در جایگاه دوم و در وزن مثبت ۱۰۰ کیلو نیز محمدرضا وحدانی در جایگاه نخست این رقابت‌ها ایستاد.

مهنانی گفت: در وزن ۹۰ کیلو نیز امیر محمدی بریمانلو در دور نخست حریفی از هند را شکست داد و در دور دوم به مصاف حریفی از تاجیکستان رفت، اما در حالی که تا لحظات پایانی از حریف خود پیش بود، به یکباره بازی را واگذار و از دور رقابت‌ها حذف شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.