مرکز خدمات جامع سلامت روستای مورتان از توابع بخش پارود شهرستان مرزی راسک با حضور جمعی از مدیران و معتمدان با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.


 روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر؛ سرپرست معاونت توسعه دانشگاه با قدردانی از خیران اظهار داشت: مرکز خدمات جامع سلامت روستایی مورتان با زیربنای ۴۴۴ مترمربع و با جمعیتی بالغ بر ۲۳۰۰ نفر در قالب ۵۲۰ خانوار از سال ۹۸ با کمک خیرین و دانشگاه علوم پزشکی احداث و تجهیز شده است.

دکتر شکراله معشوری افزود: با هدف ارتقاء شاخص های بهداشتی و درمانی و دسترسی عادلانه به خدمات، خیرین در سطح دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر کمک شایانی را از لحاظ خرید تجهیزات برای مراکز و بیمارستانها و احداث پروژه‌های بهداشتی و درمانی انجام دادند.
وی تصریح کرد: ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت روستایی مورتان با اعتباری بالغ بر ۶۰میلیارد ریال با همکاری خیرین و دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر تجهیز و بهره‌برداری شده است.

سرپرست معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: با راه اندازی این مرکز دسترسی عادلانه مردم به خدمات بهداشتی و درمانی فراهم و این در حالی است که دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در سطح وزارت بهداشت رتبه اول در خصوص اجرای پروژه‌های عمرانی را کسب کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار