رییس هیأت والیبال شاهرود گفت: مسابقات والیبال نونهالان دختر کشور با حضور ۱۶ تیم از سراسر کشور با قهرمانی تیم اصفهان در شاهرود پایان یافت.

طبسی گفت: تیم‌های استان‌های سمنان، تهران، اصفهان، مازندران، کرمانشاه، مرکزی، کرمان، خراسان رضوی، قزوین، استان گلستان، فارس، همدان، زنجان، گیلان، یزد و خوزستان در این دوره از مسابقات شرکت داشتند.

وی با بیان اینکه این مسابقات در رده سنی زیر ۱۶ سال از روز ۱۳ شهریور به مدت سه روز در شاهرود ادامه داشت، تصریح کرد: ۱۶ تیم حاضر در چهار گروه چهار تیمی تقسیم‌بندی شدند.

طبسی با اشاره به اینکه مسابقات در ۲ سالن خیبر شهرداری و تختی اداره ورزش و جوانان شاهرود برگزار شد، ابراز داشت: در دیدار فینال اصفهان توانست مازندران را شکست داده و به مقام قهرمانی برسد.

رییس هیأت والیبال شاهرود با بیان اینکه دیدار رده‌بندی نیز با برتری تهران مقابل سمنان به پایان رسید، اظهار داشت: در پایان این دوره از رقابت‌ها تهران مقام سوم و سمنان جایگاه چهارم را کسب کردند.  

وی با اشاره به اینکه هر تیم با ۱۲ والیبالیست در این مسابقات شرکت داشتند، افزود: تعداد شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات به همراه سرپرست، مربی و کمک مربی ۲۴۰ نفر بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار