معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و‌نقل جاده‌ای استان اردبیـل گفت: بررسی‌های مطالعاتی تبدیل جاده ارجستان به راه اصلی از سوی مشاور در حال اجرا است.

آیدین هاشمی با بیان اینکه رسیدگی به جاده ارجستان اولویت کار مسؤولان استانی است گفت: جاده ارجستان اردبیل در طرح ارتقا وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته و اداره‌کل راه و شهرسازی استان مسؤول پیگیری این طرح است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و‌نقل جاده‌ای استان اردبیـل در بازدید از محور ارجستان گفت: با این حال اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در این جاده عملیات چاله پرکنی و لکه‌گیری را به‌صورت مداوم انجام می‌دهد، اما روکش آسفالت این مسیر مستلزم تامین اعتبار است.

علی یوسف‌زاده، معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل در رابطه با طرح ارتقا جاده ارجستان به مسیر اصلی گفت: وزارت راه و شهرسازی طرح ارتقا جاده ارجستان به راه اصلی را به معاونت برنامه‌ریزی واگذار کرده است.

او می‌گوید: طی آخرین اطلاعات از سوی معاونت برنامه‌ریزی مطالعه عملیاتی این طرح از سوی مشاور آغاز شده و ادامه دارد که پس از مطالعه عملیاتی و بررسی‌های لازم برای اجرای طرح تبدیل جاده اردبیل- ارجستان- سرعین تصمیم‌گیری‌ها انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.