معاون راه‌های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: حدود ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی استان در حال بهسازی است.

نجفقلیزاده با بیان اینکه از این میزان ۱۱۰ کیلومتر تا پایان فصل کاری آسفالت خواهد شد گفت: این میزان بهسازی راه ۳۵ روستا در استان اردبیل را شامل می‌شود.

معاون راه‌های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از عملیات آسفالت محور هیر دربند با اشاره به اینکه ۳۵۴ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی راه‌های روستایی تخصیص یافته گفت: هم اکنون راهداران پرتلاش استان اردبیل در محور‌های فرعی و روستایی مشغول عملیات لکه گیری و آسفالت هستند.

نجفقلیزاده با قدردانی از حمایت‌های سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل گفت: ۳ هزار تن قیر رایگان توسط بسیج سازندگی در اختیار راهداری استان اردبیل قرار گرفته که با این میزان قیر، راه ۱۸ روستا بطول ۶۰ کیلومتر در سراسر استان در حال آسفالت است.

او از آسفالت بودن ۵۸ درصد از راه‌های روستایی استان اردبیل خبر داد و گفت: متوسط راه روستایی آسفالت در کشور ۵۲ درصد بوده که میانگین راه روستایی آسفالت در استان اردبیل از متوسط کشوری بیشتر است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
از آسفالت راه روستای لنج آباد خبری نشد؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
از آسفالت راه روستای لنج آباد خبری نشد؟؟؟؟؟