معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۵۲ هزار دانش‌آموز برای شروع سال تحصیلی جدید ثبت ‌نام کردند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش این استان از ثبت نام ۱۵۱ هزار و ۹۱۰ نفر دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.


محمد جمالی آرند می گوید: از این تعداد ۱۳۷ هزار و ۱۴۳ نفر در مدارس دولتی و ۲۴ هزار و ۷۶۷ نفر در مدارس غیردولتی نام نویسی کرده اند.


جمالی آرند تعداد دانش اموزان کلاس اولی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در کهگیلویه و بویراحمد را ۱۴ هزار و ۴۳۱ نفر اعلام کرد و گفت: از ۳ هزار ۱۸ مدرسه موجود در استان کهگیلویه و بویراحمد هزار و ۷۰۰ آموزشگاه ابتدایی هستند.


وی با بیان اینکه ۷ هزار و ۶۰۰ کلاس درس، دوم مهر امسال پذیرای دانش آموزان است ادامه داد: خوشبختانه در سطح کهگیلویه و بویراحمد هیچ کمبود معلم در شهرستان‌ها و مناطق ۱۳ گانه آموزش و پرورش استان وجود ندارد.


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح جبرانی دورس در تابستان امسال گفت: در این طرح حدود ۲۱ هزار نفر دانش آموز در هزار کلاس درس و در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم و فنی و حرفه‌ای و کاردانش شرکت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.