معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از درخشش دانش آموزان استان در چهلمین دوره مسابقه‌های قرآن، عترت و نماز خبر داد.

سید بهاء‌الدین ملک‌حسینی گفت: چهلمین دوره مسابقه‌های قرآن، عترت و نماز در ۴ مرحله آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و مقدماتی کشوری به صورت مجازی و غیرحضوری در ۵ رشته احکام، انشای نماز، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و تفسیر برگزار شد.

او افزود: در مرحله استانی ۳۰۰ دانش‌آموز پسر با هم رقابت کردند و از این تعداد ۱۵ نفر به مرحله مقدماتی کشوری که به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار شد، راه پیدا کردند.

ملک‌حسینی می‌گوید: پس از داوری و اعلام نتیجه ۷ دانش‌آموز پسر از استان به مرحله نهایی که ۲۵ تا ۲۷ مردادماه در مشهد مقدس برگزار شد، شرکت کردند.

به گفته معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد؛ در این مسابقه ۴ دانش آموز از استان موفق به دریافت رتبه برتر شدند.

این مقام مسئول اضافه کرد: امیرمحمد خردمند پایه دهم در رشته انشای نماز از شهرستان چرام رتبه پنجم، حمیدرضا محمدپور پایه یازدهم در رشته احکام از شهرستان کهگیلویه رتبه چهارم، رضا عزت‌خواه پایه دوازدهم در رشته انشای نماز از شهرستان بویراحمد رتبه سوم و رضا یاددهی پایه دوازدهم در رشته صحیفه سجادیه از شهرستان بویراحمد رتبه دوم را از آن خود کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.