جرایم مالیاتی فعالان اقتصادی و کسبه در استان مرکزی تا ۱۰۰ درصد مورد بخشش قرار گرفت.

حبیبی کمیجانی سرپرست اداره امور مالیاتی استان مرکزی در مراسم معرفی رئیس جدید امور مالیاتی شهرستان محلات از بخشودگی جرایم مالیاتی تا ۱۰۰ درصد در استان مرکزی خبر داد.

حبیبی گفت: در هفته دولت اقدامات بسیار مهمی توسط اداره کل امور مالیاتی استان مرکزی در مرکز استان و شهرستان‌ها انجام شد که یکی از این اقدامات بخشودگی جرایم مالیاتی فعالان اقتصادی و کسبه است.

او اضافه کرد: فعالان اقتصادی و کسبه‌ای که بدلیل شرایط تحریم و مسائل کرونا نتوانسته بودند مالیات خود را پرداخت کنند نسبت به اصل پرداخت مالیات اقدام کردند با توجه به نوع پرونده و شرایط مودی و وضعیت مالی مودی تا ۱۰۰ درصد جرایم شان مورد بخشودگی قرار گرفت.


سرپرست اداره امور مالیاتی استان مرکزی بیان کرد: دومین اقدامی که انجام شد، انتصاب مدیران مالیاتی در برخی از شهرستان‌ها از جمله شهرستان محلات بود که امروز رئیس امور مالیاتی شهرستان محلات را منصوب کردیم و امیدواریم تغییر و تحول در این امر انجام شود.

در مراسم امروز در شهرستان محلات با حضور مدیر کل امور مالیاتی استان، فرماندار محلات و مسئولین شهرستانی، خسروی به عنوان رئیس امور مالیاتی شهرستان محلات منصوب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار