نگاه به موضوع زیارت باید فراملی باشد

استاندار خراسان رضوی گفت:موضوع زیارت را یک ظرفیت استثنایی فرا ملی میدانیم و شورای ملی زیارت برای استفاده از این ظرفیت ملی و فراملی سیاست ملی میخواهد و ما از این فرصت محروم هستیم.

 یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در نشست کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در مشهد گفت:نگاه برنامه ریزی را باید تغییر دهیم و از دولایه به سمت سه لایه شهرستانی، استانی و کشور برویم؛ و برنامه ریزی نیاز محور باشد.

او افزود: با وجود مساحت و جمعیت استان خراسان رضوی شاهد ۸درصد عقب‌ماندگی هستیم و از اعتبارات امسال ۵/۱درصد سهم استان بوده است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: متاسفانه در شاخص‌های مختلف نسبت به میانگین کشور عقب ماندگی داریم در استان مثلاً کمبود ۳هزار تخت بیمارستانی داریم این در حالی است که روزانه میزبان ۵۰۰هزار مسافر درمشهد و شهر‌های دیگر استان هستیم.

نظری بیان کرد: زیرساخت‌های قطار سریع‌السیر تهران مشهد تنها به استان خراسان رضوی و مشهد مرتبط نیست و همه کشور باید پای کار آن بیایند.

او تصریح کرد: امسال پیش بینی می‌کنیم ۶میلیون نفر در دهه پایانی ماه صفر در مشهد حضور داشته باشند و برای ارائه خدمات مناسب از تمامی ظرفیت‌های استفاده خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.