معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: در یکسال گذشته ۶ هزار و ۹۸۸ فقره پرونده تخلف اصناف تشکیل شد .

محمدعلی بیشه‌ای معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: در یکسال گذشته ۸۲ هزار و ۷۷۹ فقره بازرسی از واحد‌های صنفی قزوین انجام شد که به تشکیل ۶ هزار و ۹۸۸ فقره پرونده تخلف اصناف منجر گردید.

بیشه ای افزود: طبق برآورد کارشناسان، ارزش ریالی این تعداد پرونده ۹۳۳ میلیارد و ۸۵ میلیون ریال است.

بیشه‌ای اضافه کرد: از این تعداد بازرسی ۳۹ هزار و ۵۶۴ فقره در سال ۱۴۰۰ و ۴۳ هزار و ۲۱۵ فقره بازرسی در سال ۱۴۰۱ صورت گرفته است.

وی در خصوص بازرسی‌های تخصصی مبارزه با قاچاق کالا، گفت: در این مدت ۱۵ هزار و ۲۲۴ بازرسی انجام شده که به تشکیل ۹۸۳ پرونده به ارزش ۶۱۰ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال منجر گردیده است.

این مسوول افزود:از این تعداد ۹ هزار و ۵۷۱ پرونده از شهریور تا اسفندماه ۱۴۰۰، ۶۱۰ پرونده در فروردین ۱۴۰۱، ۷۵۰ پرونده در اردیبهشت ماه، هزار و ۵۶۸ پرونده در خردادماه، هزار و ۴۹۰ پرونده در تیرماه و هزار و ۲۳۵ پرونده در مردادماه تشکیل شده است.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: همچنین در این مدت چهار هزار و ۱۸۱ فقره گشت مشترک به منظور نظارت و بازرسی بر بازار استان با حضور دستگاه‌های متولی و مرتبط از قبیل جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی و دادگستری برگزار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.