نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد درآمد سالانه در انگلیس کفاف یک زندگی ساده و بی زرق و برق را هم نمی‌دهد.

در پی افزایش بهای انرژی در اروپا، پایگاه خبری نشریه گاردین در گزارشی اعلام کردافزایش هزینه های زندگی می تواند میلیونها نفر را در انگلیس از یک زندگی ساده شرافتمندانه محروم کند.

براساس یک نظرسنجی که به صورت سالانه برگزار می‌شود، تورم سرسام آور و هزینه‌های بالای انرژی باعث شده میلیون‌ها نفر در انگلیس با درآمد پایین برای داشتن یک زندگی عادی ساده در زمستان امسال هزاران پوند کمبود درآمد داشته باشند. این نظرسنجی معیار‌های یک زندگی ساده و استاندارد در انگلیس را داشتن حداقل نیاز‌ها از جمله مسکن، پوشاک، غذا، کالا‌ها و لوازم خانگی و وسیله حمل و نقل در نظر گرفته است.

این نظرسنجی نشان می‌دهد که حتی با درنظر گرفتن بسته‌های حمایتی دولت، یک فرد بزرگسال مجرد بدون فرزند که تمام وقت با حداقل دستمزد دولتی کار می‌کند تقریباً ۷ هزار پوند کمتر از متوسط درآمد لازم بودجه در اختیار دارد. استاندارد حداقل درآمد، که نیازهای لباس و زندگی اجتماعی را در نظر می گیرد، نشان می دهد که یک فرد بزرگسال مجرد برای داشتن یک استاندارد حداقل زندگی مناسب به ۲۵۵۰۰ پوند سالیانه نیاز دارد.

خانواده‌ای که در آن زن و شوهر به طور تمام وقت و با حداقل دستمزد دولتی کار می‌کنند و دارای دو فرزند خردسال باشند، ۶۲۰۰ پوند کمتر از درآمد استاندارد بودجه در اختیار دارند تا بتوانند خانواده خود را با حداقل استاندارد‌ها اداره کنند.

کارشناسان اقتصادی معتقدند از آنجایی که قیمت‌ها و هزینه‌های جامعه بسیار سریع‌تر درآمد افراد در حال رشد است، افراد بیشتری در جامعه این کشور در آینده‌ای نه چندان دور با مشکلات جدی اقتصادی مواجه خواهند شد. بسیاری می‌گویند ممکن است امسال زمستان انگلیسی‌های بسیاری قادر به داشتن خانه‌ای گرم و غذایی مناسب برای خوردن نباشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۱۴:۰۸ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
انگلیسیها بخاطر فروش مردم آزاد بعنوان برده در بندر لیورپول از سالیان دراز در بیشرافتی کوی سبقت را از تمام بی شرفهای دنیا دزدیده اند و میدزدند و خواهند دزدید. انگلیسی ها هیچگاه روی شرف و آبرو را در دنیا نخواهند دید. هرگز.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
سوال: انگلیسیهایی که بیش از پانصد سال مشغول غارت شرق و غرب عالم بوده اند، کی زندگی شرافتمندانه در پیش گرفتند؟ بابا یه خبری، چیزی!
آخرین اخبار