امام جمعه موقت ساری گفت: وزیران و مسئولان دولتی به وعده‌های خود عمل کنند.

حجت الاسلام سید حسین شفیعی امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان ساری با تاکید بر تقوای الهی، از وزیران و مسئولان خواست به وعده‌های خود عمل کرده تا روحیه مردمی بودنِ دولت تقویت شود.

اوبا بیان اینکه دولت بایستی بُعد مردمی بودنِ خود را حفظ و تقویت کند، افزود: در حوادث مختلف شاهد حضور مردمی دولت و وزیران در مناطق مختلف بوده و مردم هم علاقمند هستند، تا دولتمران از نزدیک درد‌های آن‌ها را حس و درک کنند.

حجت الاسلام شفیعی با اشاره به تحقق بسیاری از وعده‌های دولت کنونی، آسیب‌های سخت دولت‌های قبلی را عملیاتی نشدن وعده‌های آن‌ها دانست و گفت: حمایت‌های بیشتری برای کاهش درد‌های مردم و بهبود رفاه و معیشت آن‌ها انجام شود.

امام جمعه موقت ساری به تکمیل و راه اندازی تالار مرکزی ساری با سرمایه ملی که بخش اعظم بودجه آن توسط دولت کنونی تأمین شده اشاره کرد و افزود: این طرح باید در مسیر فرهنگ انقلاب قرار گرفته و از نقد‌های نادرست اربابان تهاجم فرهنگی هراس به دل راه نداده و فرهنگ اصیل انقلاب را دنبال و پیگیری کنیم.

حجت الاسلام شفیعی خواستار توجه مسئولان به نیازمندی‌های مردم مازندران و نیز نمایشی نبودن میز خدمت در مصلی‌ها برای گره گشایی امور مردم شد و گفت: با توجه به تصویب قانون بانکداری اسلامی از مجلس تقاضامندیم تا در قانون بانکداری اسلامی بدون ربا بازنگری داشته تا بُعد نظارتی در بانک‌ها تقویت و اموری مانند نظارت بر فولاد مبارکه در بانک‌ها نیز به درستی اجرایی شود.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به راه اندازی توطئه دشمنان در عراق، افزود: هدف این توطئه، از بین بردن عراق و آسیب زدن به دین اسلام بوده که خوشبختانه این ماجرا باتلاش مرجعیت که در برهه‌های مختلف نقش آفرینی کرده اند، خثنی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار