خطیب جمعه ساری گفت: تکمیل طرح‌های نیمه کاره استانی باید در دستور کار دولت قرار گیرد.

آیت الله محمد باقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه ساری، گفت: تکمیل طرح‌های نیمه کاره استانی باید در دستور کار دولت قرار گیرد.

او افزود: تکمیل طرح‌های نیمه تمام و بهره گیری مناسب و درست از آن موجب می‌شود سرمایه‌هایی که راکد مانده اند به بازدهی و سود دهی منجر شوند.

آیت الله لایینی با گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر، ضرورت تکیه بر ارزش‌های انقلاب و تلاش برای تحقق دولت مردمی را از توصیه‌های مهم رهبری برای دولت‌ها و دولتمردان جمهوری اسلامی ایران برشمرد.

او گفت: باز سازی انقلابی، عدالت و احیا اعتماد و امید مردم باید در اولویت فعالیت دولتمردان قرار گیرد.

آیت الله لایینی افزود:مازندران را استانی برخوردار و سرشار از توانمندی‌های مختلف دانست که در برخی موارد دچار تنگنا‌هایی نیز هست.

او با بیان اینکه در حوزه فرهنگ در برخی موارد رها شدگی و ابتذال را شاهد هستیم از مسئولان خواست برای رفع این مشکل چاره اندیشی کنند.


آیت الله لایینی با بیان اینکه بخش‌هایی مانند صنعت و کشاورزی مازندران باید دانش بنیان شوند اجرای این امر را منوط به حمایت‌های ویژه مادی و معنوی از صاحبان ایده و شرکت‌های دانش بنیان دانست و گفت: این امر هم هزینه‌های تولید را در مازندران کمتر می‌کند و هم تجارت و بازاریابی داخلی و خارجی تولیدات مازندران را توسعه می‌بخشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار