شهردار مشهد گفت: ۸۰۰ میلیارد تومن پروژه زودبازده در حاشیه شهر در یکسال گذشته تعریف و آغاز شده است.

ارجائی شهردار مشهد در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه گفت: ساخت و بهره برداری از پل طبرسی شمالی به رسالت و بهره برداری از زیرگذر آزادی-جانباز با تلاش شبانه‌روزی همکارانم در شهرداری انجام شد.

او افزود: بهره برداری از جلوخان پایانه امام رضا علیه‌السلام، بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس و بهره‌برداری از ره باغ حضرت زهرا سلام‌الله علی‌ها در یکسال گذشته از دیگر فعالیت‌های عمرانی شهرداری مشهد بود.

شهردار مشهد ادامه داد: خوشبختانه طرح‌های تفصیلی قرقی، خین عرب و قند شیرین و طرح راهبردی توس تعیین تکلیف شد

بازگشایی معابر پادگان لشگر ۷۷ و بلوار بصیرت در کنار تامین مالی پروژه‌های شهری

ارجائی بیان کرد: اراضی پادگان لشگر ۷۷ و زمین ۳۳ هکتاری بصیرت در یکسال گذشته تعیین تکلیف شده است همچنین بازگشایی بلوار بصیرت یکی از اتفاقاتی بود که پروژه عمرانی آن واقعا با سرعت قابل توجهی انجام شد.

او تصریح کرد: قرارداد سرمایه گذاری مشترک ۶ هزار میلیاردی با بانک شهر و قرارداد تامین مالی ۱۵ هزار میلیاردی با بانک مسکن در یکسال گذشته انعقاد شد. همچنین در راستای پرداخت مطالبات پیمانکاران، ️الباقی بدهی پیمانکاران سال‌های ۹۸ و ۹۹ و️ بیش از ۶۰ درصد مطالبات پیمانکاران ۱۴۰۰ پرداخت شده است.

خرید ۳۰ واگن قطار شهری ۱۳۹ اتوبوس دیگر در راه مشهد است

شهردار مشهد تاکید کرد: ۳۰واگن در قالب ۶ رام قطارشهری به ارزش ۹۰۰ میلیارد تومن برای قطار شهری در یکسال گذشته خریداری شد.

ارجائی اظهار کرد: حفاری تونل شرقی خط ۳ تکمیل، مرحله معماری ایستگاه‌های فاز ۱خط ۳ آغاز شده و ️۱۵۵۰ میلیارد تومان به خط ۳ قطار شهری تزریق شده است. همچنین ۸۳ دستگاه اتوبوس، ۳۰ دستگاه میدل باس خریداری و ۲۷ دستگاه اتوبوس نوسازی کامل شد.

او افزود: در این مدت️ ۴ خط با قیمت بلیت ۱۰۰ تومانی در حاشیه شهر نیز راه اندازی شد و حذف ️الیت از ۳۸ معبر شهری و نوسازی ️۴۱۳ دستگاه تاکسی از دیگر فعالیت‌های یکسال گذشته شهرداری مشهد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.