تامین ۳۰۰ لیتر در ثانیه آب از چاه‌های روستای آق حصار برای مردم همدان

سخنگوی صنعت آب در استان همدان گفت: هفتمین چاه روستای آق حصار با آب‌دهی ۴۵ لیتر در ثانیه به بهره برداری و وارد شبکه آبرسانی همدان شد.

حمید عزیزی افزود: در حال حاضر نزدیک به ۳۰۰ لیتر در ثانیه آب از چاه‌های بخش شمالی و جنوبی منطقه آق حصار به مدار آبرسانی افزوده می‌شود.

او می گوید: با تلاش‌های شبانه روزی از همه طول ۱۶ کیلومتر خط انتقال حفاری و ۱۲ کیلومتر از آن نیز لوله گذاری شده است.

عزیزی گفت: نیرو‌های کاری در ۶ جبهه به صورت شبانه روزی مشغول به فعالیت برای آبرسانی از خط اضطراری سد تالوار به تصفیه خانه شهید بهشتی همدان هستند.

او می گوید: در بخش چاه‌های کشاورزی نیز تاکنون ۵۵ حلقه چاه به مدار بهره برداری وارد و آب این چاه‌ها در اختیار شبکه‌های توزیع شهر همدان قرار گرفته است.

سخنگوی صنعت آب در استان همدان گفت: در بخش آبرسانی تانکری نیز روز گذشته در قالب ۲۰۲ سرویس تانکری معادل ۲ میلیون و ۴۱۸ هزار لیتر آب را در سطح شهر به مناطق پایش شده از طریق مرکز ۱۲۲ انتقال داده شد.

عزیزی با اشاره به اینکه محبوس شدن هوا در شبکه آبرسانی موجب افزایش شکستگی لوله‌ها در سطح شبکه شده است،گفت: چناچه شهروندان در هر نقطه از شهر با شکستگی لوله یا نشت شبکه مواجه شدند به سرعت همکاران ما را در مرکز ۱۲۲ به منظور جلوگیری از هدررفت آب با خبر سازند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.