خط انتقال آب به هفت روستای میاندوآب با حضور معاون استاندار آذربایجان غربی به بهره برداری رسید که با افتتاح آن، یک هزار و ۳۰۰ خانوار روستایی از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

با افتتاح این خط که روز پنجشنبه با حضور رضا ابراهیمی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی صورت گرفت، حدود چهارهزار نفر در روستاهای چلیک، جعفرآباد چلیک، قره‌پاپاق، نبی‌کندی، تپه‌رش، حیران و قلعه بزرگ با هزینه ۱۲۰ میلیارد ریالی دولت، از آب شرب بهداشتی و سالم برخوردار شدند.

همچنین با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی، مجتمع تجاری سبلان در پنج طبقه به بهره برداری رسید.

این مجتمع که توسط شهرداری ساخته شده، دارای واحدهای تجاری، پزشکی، کافی شاپ، رستوران، شهربازی و پارکینگ است.

حضور در مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام و دیدار و دلجویی از خانواده معظم شهید بهرام خندانی از دیگر برنامه های ابراهیمی در میاندوآب بود.

همچنین با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی، مرکز خدمات جامع سلامت شهری ۲ سینا با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال، گلخانه هیدرو پونیک در روستای توپوز آباد با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال و طرح بهسازی و آسفالت راه روستایی وزنه با اعتباری بالغ بر ۵۷ میلیارد ریال افتتاح شد.

ابراهیمی همچنین به همراه فرماندار نقده با حضور در منزل شهید والامقام یعقوب جهانی از رشادت و جانفشانی این شهید معزز و همچنین صبر و استقامت خانواده این شهید والامقام قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.