مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: رادیو زیارت امسال برای اولین بار از نجف اشرف تا کربلا با پخش ماهواره ای همراه شماست.

محسن نصرپور مدیر کل صداو سیمای خراسان رضوی گفت: ما برنامه های متنوع ای را در نظر داریم که از جمله ی آنها، کشیک صبح از ۶بامداد، عمر ١۴٠١ از ساعت ١٠:٢٠ از شهر نجف اشرف پخش می‌شود و همچنین باب الحسین از ساعت ٢٢تا٢۴ در موج FM در حال پخش، می باشد.

افشار مدیر رادیو زیارت هم همچنین در این برنامه گفت: برای سومین سال از آغاز افتتاحیه رادیو زیارت توفیق داریم که در خدمت زائرین اربعین باشیم با این تفاوت که امسال رادیو زیارت در کشور عراق حدفاصل مرز دهلران تا نجف اشرف، و کربلای معلی ارسال ماهواره ای و دریافت از موج متوسط دارد.

او افزود: تمام زائرانی که از شهر های مختلف ایران عازم کربلا بودند و هستند می‌توانند در ایران از طرق رادیو زیارت که توسط ایران صدا و موج FMو گیرنده های دیجیتال قابل دریافت هست اطلاعات سفر به کربلا را دریافت کنند.

مدیر رادیو زیارت ادامه داد: توصیه می کنیم به زائران نکاتی رو که لازم می‌دانند را از طریق رادیو دریافت کنند.

افشار بیان کرد: در طول شبانه روز در چندین نوبت پخش برنامه داریم و همه ی شنوندگان رادیو زیارت، هم از طریق رادیو و هم از طریق، تصویر ایران صدا می توانند در یافت کننده ی اطلاعات برنامه باشند.

او تصریح کرد: شعار رادیو زیارت در این همایش بزرگ و ملیونی من رسانه ی حسین هستم است و ما پویش من رسانه ی حسینم را فعال کردیم، مردم می توانند به مراجعه به سایت radioziarat@دریافت کنند و ارسال کننده ی آثار خودشان باشند و از آنچه که در این زمینه برای زائران در نظر گرفته شده است بهره ببرند.

راه اندازی پیاده روی برای جاماندگان اربعین

حسین باغ‌گلی رئیس سازمان اجتماعی وفرهنگی شهر داری مشهد گفت:ما در شهرداری مشهد ٢ دسته‌ فعالیت داریم، اول مجموعه از فعالیت‌های که در کشور عراق انجام می‌شودبرای راهپیمایی اربعین و همچنین مجموعه فعالیت‌های که در شهر مشهد انجام می‌شود.

او افزود:بحث اربعین برای ما دو منظر دارد، زیرا فرصت مناسبی برای خدمت رسانی به زائرین امام حسین (ع) داریم و همچنین از ظرفیت اربعین درجهت تقویت رتبه‌ی معنوی رسانه‌ای مشهد بهره‌مند شویم.

رئیس سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: یکی از اهداف ما حمایت از موکب‌های مشهدی است که در عراق خدمت رسانی می‌کند.

باغ‌گلی بیان کرد: همچنین اقداماتی که در مشهد انجام خواهیم داد مانند راه‌اندازی پیاده روی برای جاماندگان اربعین است که از میدان ١۵ خرداد تا حرم مطهر رضوی انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.