مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از هدف‌گذاری برای احیای ۲۰ واحد راکد در استان در سال‌جاری خبر داد و گفت: تاکنون ۱۰ واحد فعال شده و با برنامه‌ریزی صورت گرفته به هدف‌گذاری در نظر گرفته شده خواهیم رسید.

محسن دارابی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگار، اظهار کرد: در این هفته ۲۲ طرح با سرمایه‌گذاری ۵ هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی ۴۸۰ نفر در کرمانشاه با حضور زین‌الدینی رییس مرکز سرمایه انسانی و سازمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد.

وی از هدف‌گذاری برای احیای ۲۰ واحد راکد در استان در سال‌جاری خبر داد و گفت: تاکنون ۱۰ واحد فعال شده و با برنامه‌ریزی صورت گرفته به هدف‌گذاری در نظر گرفته شده خواهیم رسید.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: کارخانه کرپ ناز تبدیل به یک واحد پویا و فعال تولیدی شده است که برای ۲۵۰ نفر اشتغال زایی کرده است و مدیریت مجموعه به دنبال طرح توسعه آن است و کاشی بیستون هم چند سال پیش در آستانه ورشکستگی بود ولی با واگذاری به یک سرمایه‌گذار توانمند علاوه بر فعال شدن این واحد، امروز فاز سوم توسعه این مجموعه افتتاح شد و سرمایه‌گذار این مجموعه واحد مشابهی با سرمایه‌گذاری ۱۲۰۰ میلیارد تومان و اشتغال بیش از ۷۰۰ نفر را نیز در دست احداث دارد که به راه‌اندازی سریع‌تر آن کمک خواهیم کرد.

دارابی اظهار کرد: برای افزایش ظرفیت ۴۰ واحد به بیش از ۵۰ درصد هم برنامه داریم که تا کنون افزایش ظرفیت ۱۷ واحد محقق شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.