معاون توسعه و منابع استانداری کرمان گفت: کار جهادی و بی منت افتخاری برای کارمند اداری دولت است.

علی بیگزاده معاون توسعه و منابع استانداری کرمان در جلسه شورای اداری شهرستان فاریاب گفت: زمانی که دولت سیزدهم کارش را در دست گرفت در حوزه بهداشت و درمان درگیر ویروس کرونا بودیم دولت اولویت را جان مردم گذاشت.

او افزود: دولت در حوزه اقتصاد و معیشت کار‌های بزرگی انجام داد با جراحی اقتصادی که دولت انجام داده است به مرور زمان مطمعنا تولید بیشتر از مصرف می‌شود.

بیگزاده تصریح کرد: کار جهادی و کار بی منت افتخار برای کارمند اداری دولت است.

معاون توسعه و منابع استانداری کرمان گفت: چهار چیز موجب بخت برگشتگی دولت‌ها می‌شود، بی برنامه بودن و نپرداختن به کار اصلی، پرداختن به کار‌های بیهوده، پیش انداختن افرادی که سواد و تجربه کافی ندارند و پس انداختن باتجربه‌ها و با سوادان است.

۹۰ درصد اراضی کشاورزی فاریاب اراضی ملی هستند


او افزود: مشکلات در زمینه‌های مختلف یک بخش به مسئولین و یک بخش به خود مردم بر میگردد بخش مسئولین مربوط دخالت‌ها نظارت هاست و بخش مردم هم عدم توجه به نظرات کارشناسی و سایر موارد است.

حجت الاسلام گروهی تصریح کرد: ما نباید کلمه‌ای به نام فقر را در این منطقه بشنویم.

امام جمعه فاریاب گفت: استفاده بیجا از آب‌های زیر زمینی بسیار نگران کننده است و سالانه افت بسیاری در زمینه آب‌های زیر زمینی داریم.

حجت الاسلام گروهی بیان کرد: مردم اگر بخواهند آبیاری تحت فشار را داشته باشند زمین‌ها باید غیر دولتی و غیر ملی باشند که متاسفانه ۹۰ درصد زمین‌های مردم در فاریاب ملی هستند و تاکنون برای حل این مسئله اقدام جدی نشده است.

امام جمعه فاریاب تصریح کرد: اگر این مسئله را به جایی برسانیم و اراضی مردم سند دار شوند بسیاری از مشکلات حل می‌شوند بحث اسناد اراضی مسکونی و زراعی حل شود.

سید حسام حسینی فرماندار فاریاب نیز در جلسه شورای اداری گفت: در این شهرستان مشکلات زیادی در بخش جاده و آب و بهداشت و درمان داریم ، متاسفانه فاریاب بیمارستان ندارد.

او افزود: وجود اداره آبیاری و ثبت اسناد و بنیاد مسکن در این شهرستان ضروری است.

فرماندار فاریاب تصریح کرد: مردم در زمینه آب، مخابرات، راه، بیمارستان و ... مشکلات زیادی دارند.

او افزود: از مدیران کل خواستاریم در پروژه‌هایی که می‌توانند کار کنند سهم شهرستان‌هایی که پروژه‌های ۵۰ درصد نداشتند را حتما حمایت کنند.

فرماندار فاریاب گفت: در حوزه اینترنت و آب و برق و راه، حمایت ویژه استانداری را لازم داریم.

حسینی بیان کرد: در فاریاب ۱۸ دکل همراه اول داریم که فقط ۵ دکل از اینترنت ۴G برخوردار هستند.

او افزود: تمام روستا‌های شهرستان فاریاب با افت ولتاژ برق مواجه هستند.

فرماندار فاریاب گفت: در این شهرستان حدود ۶۰۰ خانه نیمه تمام از سال‌های قبل وجود دارد که هنوز به طور کامل ساخت نشده و نیمه تمام مانده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.