در نخستین روز از هفته دولت، دولتمردان با حضور در گلزار های شهدا در سراسر استان کرمان بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

در سالروز گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همزمان با نخستین روز از هفته دولت صبح امروز چهارشنبه ۲ شهریور، مدیران ارشد استانی با حضور در گلزار شهدای کرمان و گلباران قبور مطهر شهیدان بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این مراسم گفت: این هفته فرصتی است که دولتمردان خدمات گسترده نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای مردم بیان کنند و تجلیل و یادی از دو شهیدی باشد که منشا این حرکت بزرگ تاریخی در هفته دولت شدند.

او از فضائل متعدد شهیدان رجایی و باهنر نام برد و گفت: اخلاص و کار برای خدا باعث ماندگاری این دو عزیز شد.

امام جمعه کرمان بیان داشت: ویژگی دوم شهیدان رجایی و باهنر، کار جهادی و تلاش قابل توجه آن‌ها در زندگی در دوران وزارت و نخست‌وزیری و ریاست جمهوری است.

او افزود: بخش قابل توجه زندگی شهیدان رجایی و باهنر، وقف خدمت به مردم شد و این بزرگواران در رابطه با کار برای مردم خستگی‌ناپذیر بودند.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی ساده زیستی را دیگر ویژگی بارز شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد و افزود: شهادت، بهترین فضیلتی است که نصیب این دو بزرگوار شد.

او یاد سردار شهید قاسم سلیمانی را گرامی داشت و گفت: وی ۴۰ سال در سنگر جهاد ایستاد؛ اما آنچه عظمتش را جهانی و ماندگار کرد، شهادت ایشان است.

ادای احترام دولتمردان به شهدادر کرمان

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز در این مراسم گفت: شهدا امانتی را که اکنون در اختیار ما است، با خون خود حفظ کردند.

او افزود: هر کدام از ما مدیران در محضر خداوند در حوزه خودمان مسئول و پاسخگوی آنچه انجام داده‌ایم، خواهیم بود.

استاندار کرمان از افتتاح بیش از ۶۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۴۰۰ میلیارد تومان طی هفته دولت در سطح استان خبر داد.

او بیشترین تعداد پروژه‌های افتتاحی را در بنیاد مسکن، نوسازی مدارس و مخابرات و بیشترین اعتبار را در پروژه‌های شرکت گاز، برق منطقه‌ای و منابع طبیعی عنوان کرد.

غبار روبی گلزار شهدای کوهبنان به مناسبت هفته دولت

به مناسبت هفته دولت قبور مطهر شهیدان هشت سال دفاع مقدس با حضور سرپرست فرمانداری، مسئول دفتر امام جمعه، اعضای شورای تامین و اعضای شورای اداری شهرستان غبار روبی و گلباران شد.

در حاشیه این مراسم سرپرست فرمانداری کوهبنان گفت: همه افتخارات و سربلندی نظام جمهوری اسلامی و همه ارزش‌ها و آرمان‌های نظام بر گرفته از خون مقدس و پاک شهدایی است که در دوران دفاع مقدس، مخلصانه از مرز‌های عزت و شرف دفاع کردند.

او افزود: شهیدان رجایی و باهنر بهترین الگوی برای خدمت رسانی هستند و وظیفه تک تک ما این است تا براساس منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) راه این شهیدان را ادامه دهیم.

مجید توکلی بیان کرد: در نظام ما بالاترین درجه افتخار و منزلت متعلق به شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آنان است که در سخت‌ترین دوران با ایثار و با گذشت از جان خویش که بهترین هستی انسان است برای انقلاب و نظام اسلامی افتخار آفرینی کردند.

او بیان کرد: مدیران و مسئولان نظام مدیون شهیدان و خانواد‌های معزز آنان هستند و باید قدر و منزلت شهیدان گرامی و پاسداشته شود.

سرپرست فرمانداری کوهبنان گفت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا مردم را در جریان اقدامات و خدمات نظام قرار دهیم و اگر ضعف‌هایی در سطوح مختلف قرار دارد مدیران مردم را در جریان بگذارند و مسئولان نسبت به رفع کاستی‌ها اقدام کنند.

او گفت: در هفته دولت چندین طرح عمرانی، کشاورزی، خدماتی، آموزشی و... در شهرستان کوهبنان کلنگ‌زنی و افتتاح خواهد شد.

 

ادای احترام دولتمردان به شهدا کوهبنان

ادای احترام دولتمردان به شهدا کوهبنان

تجدید میثاق  دولتمردان در زرند با آرمان های شهدا 

در اولین روز هفته دولت قبور مطهر شهدا در شهرستان زرند غبار روبی، عطر افشانی و گلباران شد.
 
در این مراسم فرماندار، جمعی از مسئولان اجرایی و فرهنگی، نیروهای نظامی انتظامی و  جمعی از خانواده های معظم شهدا حضور داشتند. 
 
 حاضران با قرائت فاتحه و نثار شاخه گل ، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند و بار دیگر با آرمان‌های والای شهدای گرانقدر و امام شهیدان تجدید میثاق کردند.
 
ادای احترام دولتمردان به شهدا در زرند

ادای احترام دولتمردان به شهدا در زرند

 ادای احترام مسئولان فهرج به شهدا 

همزمان با آغاز هفته دولت حجت الاسلام رضا آقاملایی امام جمعه، فرماندار و کارکنان ادارات در فهرج  با حضور در گلزار شهدای فهرج با آرمان های مقدس شهدا تجدید بیعت کردند.

در این مراسم حسین سعیدنیا، فرماندار فهرج با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت خصوصا شهیدان رجایی و باهنر گفت : در اولین روز از آغاز هفته دولت با آرمان های مقدس شهدا تجدید بیعت کردیم و پیمان بستیم تا همه تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار بگیریم و عهد بستیم یک لحظه  برای خدمت رسانی به مردم کوتاهی نکنیم.

او گفت : با توجه به مشکلات زیاد، ۸ ساعت کار اداری برای حل مشکلات مردم کافی نیست؛ بلکه باید تمام وقت خود را برای خدمت به کار ببریم.

ادای احترام دولتمردان به شهدا در فهرج
 
ادای احترام دولتمردان به شهدا در فهرج
 
تجدید میثاق با شهدا همزمان با شروع هفته دولت در رفسنجان
در نخستین روز از گرامیداشت هفته دولت مسئولان شهرستان با حضور در گلزار شهدای رفسنجان و نثار گل به مزار مطهر شهدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این شهرستان با آرمان‌ها شهدا تجدید پیمان کردند. 
 
ادای احترام دولتمردان به شهدا در رفسنجان

 

ادای احترام دولتمردان به شهدا در رفسنجان

 عطرافشانی قبور شهدا در شهرستان انار 

به مناسبت هفته دولت مراسم عطر افشانی قبور مطهر شهدای انار با حضور مسئولان شهرستان انار برگزار شد. 

ادای احترام دولتمردان به شهدا در انار

ادای احترام دولتمردان به شهدا در انار

ادای احترام دولتمردان به شهدا در انار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار