مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی کارخانه قند یاسوج تا پایان امسال خبر داد.

 مدیرعامل کارخانه قند یاسوج با بیان اینکه این کارخانه در سال ۴۶ در یاسوج راه اندازی شد، افزود: آخرین دوره بهره برداری این کارخانه در سال ۹۳ انجام شد.

بهزاد مقبول می گوید: فعالیت‌های مدیریتی این کارخانه تا سال ۹۵ ادامه پیدا کرد و بعد از آن در یک مزایده به بخش خصوصی واگذار شد.

مدیرعامل کارخانه قند یاسوج با بیان اینکه این واحد صنعتی در سال ۹۷ به علت مشکلاتی به دستور مقام قضایی پلمب شد، ادامه داد: در سال ۹۸ حکم واگذاری مناقصه ابطال و کارخانه تحت اختیار بانک تجارت قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه با حضور حجت الاسلام رئیسی رئیس وقت قوه قضائیه در سال ۹۹، این کارخانه فک پلمب شد، گفت: پس از این اقدام،  ستاد اجرایی فرمان امام (ره) این واحد صنعتی را خریداری کرد و طرح به بازسازی آن شروع شد.

مقبول با بیان اینکه قرارداد رسمی ستاد اجرائی از پایان سال ۱۴۰۰ منعقد شد، افزود: حواشی بیشتری دامن گیر این کارخانه شد به گونه‌ای که بعد از ورود ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تعدادی به فکر مطالبات خود افتادند.

وی با بیان اینکه سیستم قضایی و نماینده ولی فقیه در استان همکاری خوبی با ما داشتند، بیان کرد: بعد از این اقدام  بیش از ۶۰ نفر  در طرح بازسازی مارخانه قتد یاسوج مشغول به کار شدند و بخش زیادی از کار‌ها را انجام شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام  کهگیلویه و بویراحمد هم با بیان اینکه ۳۰۰ میلیارد تومان با مشارکت این ستاد  برای تعمیر  و بازسازی این کارخانه اختصاص داده شد، افزود: و پیش بینی می‌شود تا پایان امسال بازسازی کارخانه به خوبی به اتمام برسد.  

نادری افزود: با اضافه کردن دستگاه‌های جدید و بروز به کارخانه، ظرفیت تولید ماهانه آن  از ۱۰۰۰ تن به هزار و هشتصد تن افزایش خواهد یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.