مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۵۶ نفر از هنرمندان و فعالان فرهنگی استان به عضویت صندوق هنر درآمده اند.

احسان عابدی گفت: بیمه تامین اجتماعی هنرمندان، بیمه تکمیلی و تسهیلات تخصیصی از جمله مزایای حمایتی صندوق هنر برای هنرمندان است که با پشتیبانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: با پیگیری‌های انجام شده و تشکیل کارگروه ویژه در اداره کل، رسیدگی به پرونده شتاب بیشتری گرفته و از ابتدای سال تاکنون ۲۵۶ نفر از فعالان فرهنگی و قرآنی و هنرمندان یزدی به عضویت صندوق درآمده اند که بخشی از این افراد عضویت جدید و بخشی نیز تمدید عضویت قبلی است که پس از چند ماه وقفه انجام شد.

به گفته او در حال حاضر هزار و ۸۳۸ هنرمند و فعال فرهنگی، رسانه‌ای و قرآنی از استان یزد عضو صندوق هنر هستند که در مجموع در یک سال گذشته بیش از ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان حمایت مالی دریافت کرده اند.

عابدی گفت: با تشکیل کارگروه ارزیابی شرایط متقاضیان عضویت و تمدید عضویت در صندوق اعتباری هنر در اداره کل، امیدواریم در رسیدگی به درخواست‌های عضویت جدید سرعت داده شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با توجه به ثبت نام بیمه تکمیلی در مهرماه امسال آن دسته از اعضا که متقاضی ثبت نام بیمه تکمیلی هستند باید تمدید عضویت خود را در اسرع وقت انجام دهند تا بتوانند از مزایای بیمه تکمیلی استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.