استاندارگلستان از سرمایه‎ گذاری ۵۰ هزار میلیارد ریالی برای اشتغال در استان خبر داد.

زنگانه  امروز سه شنبه 8 شهریور در آیین بزرگداشت شهدای هفته دولت گفت:  ایجاد اشتغال یکی از مهمترین اولویت‎های دولت در استان است و بر همین اساس طی ۱۰ ماه گذشته افزون بر ۵۰ هزار میلیارد ریال برای ایجاد فرصت ‎های جدید شغلی در استان سرمایه ‎گذاری شد که محل تامین بسیاری از این اعتبارات منابع ملی نبود.

او افزود : یکی از نشانه ‎های به ثمرنشستن طرح‎ ها در گلستان، بهره‎ برداری و آغاز ساخت ۳ هزار و ۲۱۵ طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا در هفته دولت با سرمایه ‎گذاری ۹۹ هزار میلیارد ریالی است.

زنگانه گفت: دولت سیزدهم به دنبال حل دائمی مشکل کم‎آبی این پهنه آبی است و نمی‎گذارد اقتصاد و محیط زیست استان با خشک ‎شدن خلیج گرگان به خطر بیفتد و بر لایروبی کانال‎ های آبرسان خلیج گرگان تأکید دارد.

او افزود: نخبگان و اصحاب رسانه پس از چند دهه سکوت، در میدان مطالبه ‎گری، مسئولان گلستان را در رسیدن به توسعه همراهی کنند.

استاندار گلستان می گوید: یکی از برنامه ‎های محوری دولت، توسعه دیپلماسی اقتصادی استان‎ها با کشور‌های همسایه است که در این راستا رییس جمهور تاتارستان روسیه مهرماه امسال به گلستان سفر خواهد کرد و چندی قبل نیز اتاق تعاون گلستان در این جمهوری راه ‎اندازی شد.

زنگانه گفت: شهیدان رجایی و باهنر با پیشه‎ کردن ایمان و تقوا، نمونه‎ های قابل اتکا از مدیران جهادی و ولایی هستند.

او گفت: مسئولان و مدیران با تقوا و ایمان در مقابل مشکلات از هیچ چیز نترسیده و برکات خدا هم شامل آنان می‎شود.

زنگانه گفت: مبارزه با فساد، رعایت انصاف، تقوا، صادق بودن، پاکدامنی و امانتداری از ویژگی ‎های مدیران در حکومت اسلامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.