مهدی تاج با کسب اکثریت آرا بر کرسی ریاست فدراسیون فوتبال نشست.

 

در فاصله کمتر از سه ماه تا برگزاری جام جهانی، یکی از حساس‌ترین و البته پرحاشیه‌ترین انتخابات تاریخ فدراسیون فوتبال ایران امروز برگزار شد.
 
مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی به عنوان سه نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال با یکدیگر به رقابت پرداختند. 
 
این درحالی بود که در ساعات اولیه بامداد امروز، حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال از لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون خبر داده بود و علاوه بر قرار دادن این خبر در سایت رسمی فدراسیون، در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر نیز این موضوع را اعلام کرد، اما سه ساعت بعد، پیرو نشست اضطراری هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، این تصمیم دبیرکل وتو شد تا انتخابات طبق برنامه برگزار شود.
 
به نظر می‌رسد هیئت رئیسه با درنظر گرفتن تبعات احتمالی لغو ناگهانی انتخابات، که از سوی فیفا و‌ای اف سی فدراسیون را تهدید می‌کرد، تصمیم به برگزاری انتخابات در موعد قبلی گرفتند.
 

 پوشش زنده خبری

 
 
با نشستن اعضای مجمع بر صندلی‌ ها به نظر می‌رسد تا دقایقی دیگر مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال با یک ساعت تاخیر به صورت رسمی آغاز شود.
 
 
 
احسان اصولی، سخنگوی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: لغو شبانه انتخابات فدراسیون فوتبال با تصمیم شخصی دبیر کل انجام شد در حالی که طبق اساسنامه، او این اجازه را ندارد.
 
 
وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال وارد مجمع شده است.
 
لحظه به لحظه با انتخابات فدراسیون فوتبال+ حواشی، فیلم و عکس
 

فتح الله زاده : هر روز به عقب برمی گردیم

 
علی فتح‌الله‌زاده، نایب رئیس اول پیشنهادی عزیزالله محمدی در خصوص اتفاقات شب گذشته گفت: برگزاری مجمع پیش‌ پا افتاده‌ترین کار ممکن است. هرروز به عقب برمی‌گردیم. طبق تحلیل خودمان وقتی ساعت دوازده شب یک مقام رسمی اعتراضی به کمیته بدوی انتخابات تقدیم کرد پیش‌بینی لغو انتخابات را می‌کردیم.
 

غفاری: پیش بینی انتخابات غیر ممکن نیست

 
 
غفاری، رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی هم با گلایه شدید بابت اتفاقات شب گذشته فدراسیون فوتبال گفت: هیچ‌گونه مستندی برای ما به عنوان اعضای مجمع از سوی دبیرکل فدراسیون فوتبال ارائه نشد. هیچ جلسه‌ رسمی و غیررسمی روز گذشته در هتل آکادمی برگزار نشد. با این اتفاقات پیش‌بینی نتیجه انتخابات غیر ممکن نیست.
 

براتی: لغو انتخابات تصمیم شخصی کامرانی فر بود

 
احمدرضا براتی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص اتفاقات شب گذشته گفت: نیاز به تحلیل ندارد. تصمیم شخصی آقای کامرانی‌فر مطلقا بدون هماهنگی با هیئت رئیسه و کمیته‌های انتخاباتی بوده و اساسا قابل تحلیل نیست. هیچ مستندی هم ارائه نکردند. آقای کامرانی‌فر هیچ مستند کتبی‌ای برای اظهارات خودشان نداشتند و صحبت‌های شفاهی ایشان هم پراکنده‌گویی بود.
 
لحظه به لحظه با انتخابات فدراسیون فوتبال+ حواشی، فیلم و عکس
 
 
حسین باجیوند، رئیس هیئت فوتبال استان قزوین، گلایه‌های بسیار شدیدی نسبت به اتفاقات شب گذشته مطرح کرد و گفت شاید این تصمیمات مدیریت شده بوده تا مجمع به حدنصاب دو سوم نرسد که به هدف‌شان برسند.
 
 
مهدی تاج به صورت اتفاقی با تعدادی از اعضای هیئت رئیسه مواجه شد و برای دقیقه‌ای در کنار خداداد افشاریان و احسان اصولی نشسته بود که میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون از کنار آن‌ها گذشت.
 

پولادگر: من هم صبح فهمیدم

 
پولادگر، معاونت قهرمانی وزارت ورزش در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر این که این اتفاقات شب گذشته فدراسیون به نفع فوتبال است، گفت: نه! قطعا و یقینا بهترین اتفاق بدون درنظر گرفتن نتیجه، برگزاری انتخابات است.
 
او همچنین در مورد اطلاع وزارت از این اتفاقات گفت: من هم صبح فهمیدم!
 
لحظه به لحظه با انتخابات فدراسیون فوتبال+ حواشی، فیلم و عکس
 

سکوت ماجدی و ورود حاج صفی

 
میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون و نامزد ریاست در مجمع گفت:من برای رعایت اصول حرفه ای حرفی نمی زنم تا حقی از نامزدی تضییع نشود.
 
احسان حاج‌صفی به عنوان کاپیتان تیم ملی فوتبال وارد محل برگزاری مجمع شد.
 
حسن کامرانی‌فر صورت‌ جلسه مجمع را به رای گذاشت که با رای اکثریت تصویب شد.

مدیرعامل استقلال ملاثانی را راه ندادند

سلطان حسینی مدیر عامل باشگاه استقلال ملاثانی در خصوص اینکه به او اجازه حضوردر مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال داده نشده، عنوان کرد: فدراسیون باید پاسخگوی این بی نظمی باشد. خوزستان مهد فوتبال ایران است. فدراسیون چگونه می‌خواهد خودش را جمع و جور کند وقتی اینطور با فوتبال خوزستان برخورد می‌کند؟

وی در مورد اینکه آیا مکتابات لازم را برای حضور در مجمع انجام داده، گفت: بله. اسم من در لیست نیست. ۷۰ روز است با من نامه نگاری می‌کنند. پیام و پَس‌وُرد دادند. دلیلش بی نظمی فدراسیون فوتبال است.

ادعای عجیب یک داور

در اواسط برگزاری مجمع یک فرد که ادعا می‌کرد داور فوتبال است با سر و صدای زیاد وارد مجمع شده و با انتقاد از عباس صوفی، نایب رئیس پیشنهادی اول میرشاد ماجدی مدعی شد فرزند او را برای فوتبال کشته اند! این فرد در ادامه توسط نیروهای حراستی به بیرون هدایت شد.

رئیس کمیته بدوی انتخابات: احراز صلاحیت نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال تا روز آخر باز نبود

علی فلاحتی ، رئیس کمیته بدوی انتخابات در ابتدای سخنرانی خود با زبان عربی به نمایندگان AFC  اظهار داشت: با تمام فراز و نشیب ها اکنون اینجا هستیم. از نهادهای نظارتی که نجیبانه کنار و همراه ما بودند تشکر می‌کنم. 

رئیس کمیته بدوی انتخابات فوتبال عنوان کرد: کامرانی فر نجیبانه عمل کرد اما خطاهای استراتژیک هم داشت . موضوع احراز صلاحیت نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال تا روز آخر باز نبود. از مراکز مختلف مشاوره گرفتیم ولی تصمیم‌گیرنده نهایی خودمان بودیم. در نهایت برایمان محرز شد امنیت و منافع ملی زیر سوال نرفته است.

لحظه به لحظه با انتخابات فدراسیون فوتبال+ حواشی، فیلم و عکس

حاج صفی : اختلافی با وحید امیری ندارم

احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان که برای انتخابات مجمع به ایران آمده درباره اظهارات ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال که گفته بود وحید امیری به عنوان کاپیتان تیم ملی در مجمع شرکت خواهد کرد گفت: من هیچ اختلافی با وحید امیری ندارم اما بعضی از آقایان شیطونی کردند و این مسائل پیش آمد.

در لحظه‌ای که احسان حاج‌صفی قصد داشت رای خودش را در صندوق بیندازد، غلامرضا شاه‌کرمی از اعضای مجمع خواست تا آرای خودشان را به گونه‌ای در صندوق بیندازند که احراز آن مخفی بماند. (در انتخابات قبلی برگه رای حاج صفی باز و مشخص شد به آجرلو رای داده بود)

لحظه به لحظه با انتخابات فدراسیون فوتبال/ تاج رئیس فدراسیون شد

تاخیر یک ساعته آجرلو : من انتخابات را تحریم نکردم

 
مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال پیش از حضور در مجمع انتخابات گفت: من انتخابات را تحریم نکرده‌ام.
 
آجورلو در پایان در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع صحت دارد که به عده‌ای از اعضای مجمع اجازه ورود داده نشده است، گفت: من ندیدم.
 
گلاره ناظمی، داور منتخب بانوان کشورمان به دلیل مصدومیت لنگ لنگان به سمت صندوق رای رفت.
 

آغاز شمارش آرا

رای گیری با حضور ۸۱ عضو مجمع برگزار شد. هدایت یزدی (مدیرعامل نفت مسجد سلیمان) نماینده باشگاه فجر سپاسی، پژمان نوری (مدیرعامل ملوان) کاظم عابدینی (نماینده ویستاتوربین) و رسول جهانداری (نماینده باشگاه شهرداری بندرعباس) ۵ عضو غایب در مجمع هستند.
 

تاج رئیس فدراسیون فوتبال شد

 
مهدی تاج با ۵۱ رای به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد. میرشاد ماجدی ۲۵ رای و عزیزالله محمدی فقط چهار رای آورد.
لحظه به لحظه با انتخابات فدراسیون فوتبال/ تاج رئیس فدراسیون شد
 
فلاحتی به طور رسمی اعلام کرد که تاج به مدت دو سال به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد.
 
مهدی تاج بعد از مسجل شدن پیروزی‌اش در انتخابات به سراغ سایر نامزدها رفت و با آنها روبوسی کرد.
 
تاج پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون گفت: در ابتدا از دو نامزد دیگر تشکر می کنم. امروز وقت گله گذاری نیست و باید با وفاق ملی و همدلی فوتبال را هدایت کنیم.
 
لحظه به لحظه با انتخابات فدراسیون فوتبال/ تاج رئیس فدراسیون شد
 
مهدی محمد نبی نایب رئیس اول و منصور قنبرزاده هم نایب رئیس دوم او هستند که انتخاب آن ها به رای گذاشته خواهد شد.
 

عزیز محمدی: پیش بینی این انتخاب را می کردم

عزیز محمدی پس از پایان انتخابات گفت: انتخابات سالم برگزار شد و همان ۵۱ نفری که دوره قبل به تاج رای دادند این بار هم به او رای دادند. من پیش بینی این نتیجه را می‌کردم و مجمع باید تبعات این انتخاب را برعهده بگیرد.
 

کی روش، برانکو و قلعه نویی گزینه های ایران در جام جهانی

 
رحیم زارع، رئیس کمیته فوتبال مجلس شورای اسلامی گفت: چند روز پیش که با تاج صحبت کردم او گفت که کی روش، برانکو و قلعه نویی گزینه های او برای هدایت تیم ملی در جام جهانی هستند. از نظر من بین این گزینه ها کی روش بهترین گزینه است زیرا از بازیکنان و فوتبال ما شناخت کافی دارد.
 

نبی و قنبرزاده نواب رئیس شدند

برای انتخاب نواب رئیس اول و دوم مهدی تاج رای گیری شد که در پایان مهدی محمد نبی با ۶۴ رای به عنوان نایب رئیس اول و قنبرزاده با ۵۸ رای به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب شدند. ۸ رای نیز باطله بود.

درویش: انتخاب کی روش باید در هیئت رئیسه بررسی شود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه چقدر می‌تواند به تاج برای پیشرفت فوتبال کشور کمک کند، گفت: باید هرکاری از دستمان بر بیاید برای فوتبال انجام بدهیم. این وظیفه ذاتی هر مدیرعامل باشگاهی به خصوص باشگاه پرسپولیس است که تعداد زیادی از بازیکنانش هم در خدمت تیم ملی هستند.

او گفت: تنها کاری که می‌توانیم بکنیم این است که بازیکنان مستعد و آماده را در اختیار تیم ملی قرار بدهیم تا از شایستگی هایشان بهره ببرند.

درویش در خصوص اینکه نامش به عنوان یکی از اعضای هیئت رئیسه مطرح شده و آیا موافق حضور کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی است؟ عنوان کرد: هرچیزی که به تقویت تیم ملی ایران کمک کند تا در صحنه جهانی نمایش خوبی داشته باشد بهترین است. این نظر باید در هیئت رئیسه بررسی شود. مطرح کردن اسامی خوب نیست، چون تعدد آرا به وجود می‌آورد. مشخص نیست همه بازیکنان با این امر موافق باشند یا نه. همه حس و علاقه و آرزویمان داشتن یک تیم ملی بسیار قوی و منسجم است تا قدرت فوتبال ایران را در صحنه جهانی نشان بدهیم.

آجرلو : تاج می تواند به فوتبال کمک کند

مدیرعامل تیم استقلال گفت: تاج می تواند به فوتبال کمک کند و سابقه مدیریتی خوبی دارد. گذشته ها را باید فراموش کرد و باید با اتحاد و دور از تنش به او کمک کنیم.

وحید شمسایی استعفا داد

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان پس از انتخاب مهدی تاج اعلام کرد که از سمتش استعفا می دهد. او همچنین اعلام کرد که به میرشاد ماجدی رای داده است.

شمسایی گفت: امروز در حضور همه دوستان عزیز برای تیم ملی فوتسال آرزوی موفقیت میکنم.

وی در واکنش به این سوال که یعنی دیگر با تیم ملی فوتسال همکاری نخواهید کرد؟ گفت: اصلا کلمه همکاری نیست. تاج برای من ارزشمند و عزیز است، همچنین نبی و قنبرزاده، من اتفاقاتی که در گذشته برای فوتسال افتاد رو با چشم دیدم و دوست دارم آن عزت حفظ شود. من آدمی نیستم که خدایی نکرده به رشته‌ام بی اعتمادی بشود، رشته‌ای که سوم دنیا بوده و یک نسل را دارد تغییر میدهد، ان شالله کسی دیگر بیاید کار را قوی‌تر از من انجام دهد. رسما استعفا دادم و از فردا دیگر نمی‌آیم. فوتسال ایران آنقدر بزرگ است که جایگاه ویژه‌ای دارد. برای هیئت رئیسه و کادر جدید آرزوی موفقیت میکنم.

استعفای نماینده باشگاه‌ها

محمد رجائیان نماینده باشگاه ها در مجمع هم اعلام کرد: من کاندیدای سمت هیئت رئیسه بودم و به دلیل احترام به بزرگترها استعفا می دهم.
 

ماجدی : هر مربی جای اسکوچیچ بیاید زیر آن را امضا نمی‌کنم

 

سرپرست پیشین فدراسیون فوتبال درباره اینکه همچنان از اسکوچیچ برای سرمربیگری تیم ملی حمایت خواهد کرد گفت: تا روزی که در فدراسیون فوتبال باشم نظر من اسکوچیچ است. حتی اگر مربی دیگری بیاورند امضای من پای آن نخواهد بود. من همچنان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هستم و بعد از این سعی می کنم در همین زمینه به کارم با فدراسیون فوتبال ادامه خواهم داد. کارهای فنی را پیش خواهم برد.

ماجدی در خصوص اینکه پیش‌بینی این نتیجه را می‌کرد گفت: فکر می‌کردم بیشتر از ۲۵ رای بیاورم. فدراسیون را با پول قبل توجهی به آقای تاج تحویل دادم، ضمن اینکه بنده اصلا در جریان اتفاقات دیشب نبودم.

تاج به فدراسیون فوتبال بازگشت/نبی و قنبرزاده نواب رئیس شدند

ساکت نماینده باشگاه‌ها در هیئت رئیسه شد

رای گیری برای انتخاب نماینده باشگاه‌ها انجام شد که محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان با ۲۶ رای به عنوان نماینده باشگاه در هیئت رئیسه انتخاب شد. همچنین درویش ۱۸ رای، گرشاسبی ۱۳ رای، حیدرپور ۱۴ رای و  پرویزی یک رای را کسب کردند.

کامرانی فر هم استعفا داد

حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال و محمد جواد پاینده مدیر روابط عمومی فدراسیون، از سمت خود استعفا دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۰:۰۸ ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
نمیدانم چی بنویسم. موردی به ذهنم نمی رسه.
تنها چیزی که به ذهنم خطور کرد چند وصیت نامه با محتوای مشابه از شهدا است که خیلی تاکید داشتند که اگر از پس پستی که به شما در اداره امور جاری کشور محول میشود بر نمی آیید، آن پست را رها کنید و به افراد ذیصلاح واگذارید.
به هر حال این وصیت ها این پیام را برای مسئولین دارد که شهدا ناظر بر اعمالشان هستند و روزی باید جواب پس بدهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
ممنون آقای رئیسی ممنون از فساد تیزی چشم نخورید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
امیدوارم کی روش برگرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
هیچ ایرانی از بازگشتش خوشحال نشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۲ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
قراردادهی بدتر از ویلموتس بسته شده برانکو استراماچونی کالدرون دنیزلی استوکس وووو بیخودی کینه شتری بزارید کنار وبه تاج احترام بگذارید تاج سروری فوتبال برگشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۹ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
اسکوچیچ بای بای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
صبر کنید چنانچه تیم از گروه صعود نکرده و مربی نیز تغییر یافت جز حکم اعدام برای تمامی این افراد که مسبب بودند کمترش بی معنی هست دیگه اصلا فدراسیون فوتبال با تمام ادماخش نخاستیم حواس تاجک جمع باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
حقه باز پرحاشیه پرونده دار!!؟ مگر میشه جلسه منحل شده رانصف شب که همه خوابندرا برگزار کنند واین رادوباره انتخاب کنند!؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
معصومیت از دست رفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
حافظه ماهی همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
به نظرم دیگر نباید گفت تیم ملی. باید گفت باشگاه فدراسیون فوتبال با بازیکنان لژیونر و با مدیریت مافیای پول و بیت المال و مربیان دلال جهانی تیمی را تشکیل داده اند.لطفا به تیم ملی اهانت نکنید واسم این تیم را تیم ملی نخوانید.
فقط بگویید تیم باشگاه فدراسیون فوتبال به جام جهانی فرستاده شد.
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۲۲:۱۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
باید به فوتبال این مملکت تأسف خورد، تاج!! واقعا جای تعجب است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
میگم رئیس خرج بیمارستان المان برا عمل قلب چنده؟؟؟؟

خدایا زین بیشرمان سفله بستان داد دل مردم خردمند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
حالا که تاج برگشت به خاوری هم بکویید برکرد و مشکلی نیست فقط حق حساب را بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
تاج نشون داد لابی خیلی قوی تر از خوردن حق 80 میلیون ایرانیه مبارک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۸ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
تاج سروری بر سر فوتبال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
میثاقی چه خبر ....‌؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مافیا
۲۱:۴۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
همه میدونستن که تاج و رفقاش مافیای فوتبال ایران هستن منتها ببین چقدر گردن کلفت هستن که ابراز وجود کردن و با وقاحت تمام بر مسند قدرت نشستند؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
مردم نون شب ندارن. کلا فوتبال رو تعطیل کنید و پولش را خرج ازدواج جوانان، مسکن، حل مشکل ناباروری ، بیماران صعب العلاج و تاسیس کارخانه برای اشتغال کنید.
فوتبال یعنی مفت خوری. من به عنوان یک ایرانی راضی نیستم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
حرفت واقعا درست است فوتبال با این بودجه کلانش فقط جیب یه مشت... را پر میکند نمونه ان در انتخاب امروز روشن شد
Iran (Islamic Republic of)
Amir
۲۱:۱۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اااااااااییییییییرااااااان
فقط تو ایران یه نفر به این لیاقتی و بیشرمی و دزدی دوباره میتونه رای بیاره .
لعنت به هرکسی که بهت رای داد لعنت به تو فقط الهیی خدا از زمین این آدمو رو برچینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
قرار گرفتن مجدد تاج بر سر فوتبال کشور!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
ایشان الان به جای اینکه در انتخابات شرکت کنه باید تو جلسه دادگاه شرکت میکرد که پول بیت المال رو حیف و میل کرده
ببینید روابط چه کارا که نمیکنه تو این مملکت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
الفاتحه..
لعنت به هر چی لابی و لابی گری..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
کسانی که رای دادند به آقای تاج مچکریم واقعا نشان دادید از رگ و خون و جنس آقای تاج هستین و جوری قرارداد تنظیم میکنید که حقوقدان خودش درمانده میشه و پوست اندازی خوبی دارین قطعا فوتبال میزبانان شما عزیزان خواهد بود تا بیشتر از کیفیت وجود شماها بهره ببریم و ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
تا پول مفت دولت میره در جیب فدراسیون از این مفت خور ها زیاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
الفاتحه..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
ی سوال از جناب آقای اژه ای

آیا گزارش فساد فوتبال و قضیه ویلموتس که در زمان تاج به ابنها نرسیده
که تاج مجدد تایید شده؟؟؟؟!!!

واقعا کسی هست که بخواد با فساد و مفسد برخورد کنه؟؟؟؟؟

چرا باید به جای محاکمه و مجازات پست مدیریتی بگیرند آنهم در جایی که بیت المال را بی راحتی می توانند حیف میل کنند؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
بُختاپوس
۲۰:۵۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
به آتش کشیدن بیت المال توسط یک نفوذی
ایران بهشت دزدان
فوتبال = دردسر اجتماعی ، جنجال سیاسی و هدر رفت میلیاردها تومن
لال از دنیا نری بگو علابرکتلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
احسنت بهترین انتخاب رو کردن الان فهمیدم علاوه بر تاج آجرلو هم دزده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
قرار داد بعدی کل ایران و همسایه های ایران به جا غرامت به سر مربی بعدی بدهیم خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
من فوتبالی نیستم ولی میگن ویلموتس تو دوره این قرارداد بسته
اگه این جوریه اونایی که رای دادن مثل من اصلا فوتبالی نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
برگشتن تاج به فدراسیون مثل اینه که بابک زنجانی را بذاریم وزیر اقتصاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
همین که تاج دوباره رئیس فدراسیون شد،یعنی درفوتبال قطعا فساد هست وفساد کاملا سازمان یافته شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
ملت حریف رانت خواران نخواهد شد مافیای قدرت در هر گوشه ای بیداد میکند همه مردم ایران گند کاری این فرد را در قرارداها دیده اند امدن دوباره این فرد اثبات قدرت مافیاها در ایران است تسلیت به مردم ایران تسلیت به ورزش و فوتبال ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
حداقل به افکار عمومی احترام می گذاشتید
محاکمه نمی کنید دیگه چرا دوباره رییس میشه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۴۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
خدا حافظ فوتبال. تیم ملی لازم نیست قطر برود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
تمام تیما باید انصراف بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
حامیان فساد از فاسد حمایت کردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
منتظر دلال موزامبیکی باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
آقای تاج خیلی شیک و مجلسی به ریش ۸۰ میلیون ایرانی خندید و دوباره اومد نشست رو صندلیش... انگار نه انگار که اونهمه خسارت به بیت المال رو ایشون زده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
یعنی شخص دیگری در این کشور به جای ایشان پیدا نمیشد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
عاقبت این دزدها و راهزنان هستند که امور را بدست میگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
ودوباره این آقا و ویلموتس های دیگر، بنده خدا گوینده شبکه جوان صبح امروز می گفت اگر این بیاد خودکشی بطریق هاراگیری میکنه که فکر میکنم باید اینکار را انجام بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
این آدم به خاطر پرونده ویلموتس باید محاکمه بشه
اونوقت رییس فدراسیون میشه!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
سیستم فاسد شده متاسفانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
پیشا پیش قهرمانی سپاهان مبارک,جمع کن بثاتت رو سجادی
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۱۷:۴۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
لعنت به این دستها و لابی های کثیف.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۳۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
باسلام
فقط نشان میده این انتخاب که فوتبال جای فساد و هرکی بیشتر ضربه زده باشد و مافیای قدرت دستش هست مثل دوال پا حاضر به ترک ریاست اون نیست- افسوس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
درود بر تاج اصفهانی
تبریک به مردم چهار محال و بختیاری و اصفهان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
نابود کننده بیت المال
بود این مرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
روی چه حسابی این فرد تایید میشود و روی چه حسابی رای می آرود مگر پرونده ویلموتس باز نیست دیگه باید چه اتفاقی بیفتد که عدم صلاحیت ثابت شود !؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
تاج عهدنامه های ننگین بر سر فوتبال ایران!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
فقط میتونم بگم متاسفم تا هزار سال هم اصلاح نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۷:۰۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
ای وای بر این مافیای قدرت چه کنیم ما رعیت بی نوا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
بانیان وضع موجود دارن برمیگردن سر جاشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
ای بابا چرا دزدها و خائنین به وطن تو این کشور اینقدر اعتبار دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
یکی از ۸۰ میلیون ایرانی
۱۶:۵۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
باسلام نمیدونم اگر فساد تاج در حیف و میل بیت المال کسی دیگه انجام میداد الان چه وضعی بود.امیدوارم قوه قضائیه و نهادهای نظارتی ورود کنن.هنوز دسته کل این اقا در قضیه کیروش و ویلتموس بر کسی پوشیده نیست و کسی فراموش نکرده.من به عنوان یک ایرانی که سهمی دارم در بیت المال آقای تاج و همکارانش رو در دنیا و آخرت حلال نمیکنم.امیدوارم نهادهای تظارتی.وزارت محترم اطلاعات.برادران گمنام در وزارت اطلاعات.سازمان اطلاعات سپاه.سازمان اطلاعات فرمانده اناظامی کل و حفاظت اطلاعات قوه قضائیه حولسشون به آقای تاج باشه.که با پول مردم و بیت المال جیب اجنوی جماعت و هفت کیسه های داخلی که حامیش بودند رو پر نکنه.تورو خدا امانت دار مردم مثل همیشه باشید .امید مردم اول خدا و بعد هم به هوشیاری شما مجاهدان خاموش در نهادهلی امنیای هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
تو مو میبینی و من پیچش مو /تو ابرو من اشارتهای ابرو.کمی تامل در دستمزد ویلموتس نشون میده او فقط انتقال دهنده پول به خارج از کشور بوده نه دستمزد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
این خواسته همه ملت ایران است
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۶:۳۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
خخخخخخ
یعنی اینقدر گاگول و خرید که اینهمه استعفا و اینهمه بی نظمی در انتخاب را ندیدید ،قراردادهای ننگین یادتان نرفت؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
با این همه ضرر قراردادهای فوتبالی دوباره این آقا آمده مشخص است ماجرا از ریشه دچار فساد شده تک تک این رای دهندگان از زینفعان این ماجرا هستند تمام آنها باید زیر ذربین مراجعه امنیتی قرار بگیرند حالا هر چند سالی است از عهده اختلاسگران بر نیامده اند
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۶:۲۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
خدا به خیر کنه . باز هیچکس دیگه ای نبود انتخاب بشه؟
# ویلموتس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
ایران در دست مفسدان و ۸۰ملیون ایرانی بازیچه و زیان دیده اند چون فریادرسی نیست و درواقع وای به روزی که بگندد نمک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
فساد ومفسدین دست برتر را داشته و دارند در این مملکت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
مردم را ناامیدترازقبل کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
درایران برای عده ای خاص بازنشستگی وجود ندارد آن وقت مسئولین بدنبال اشتغال می گردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
واویلا
Iran (Islamic Republic of)
بینام
۱۶:۰۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
واقعا متاسفم با اون پرونده افتضاح ، آقای تاج نباید دوباره رای می آورد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
به به ، ی چند ده میلیارد دیگه با تصمیم و قراردادهای طلایی و بی نقص کاربلدان از بیت‌المال میره برای مربیانِ اجاره ای ، علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
چه عالی .با ویلا موس گند بزنی به تیم ملی و قراردار ترکانچای ببندی و خسارت آنچنانی ایجاد کنی و بعد خیلی راحت برگردی سر جای اول و دوباره روز ازنو و روزی از نو .چه خبره تواین مجمع فدراسیون کلا همه با هم هماهنگ هستن و هماهنگ گند میزنن و هماهنگ انتخاب میکنن .ملت بیچاره هم فقط باید نگاه کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۵:۵۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
از این انتخاب کاملا مشخصه که هرکه دزدیش بیشتر عزیزتر خواهد بود لعنت به این قانون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
ورزش کثیف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
دولت باید کلیه کمکهای خودش به فوتبال رو قط کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
بوی خیانت میاد‌.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
چطور ممکن هست آخه؟ !
Iran (Islamic Republic of)
تقوایی
۱۵:۳۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
این یعنی فساد سیستماتیک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
خخخخخخ تا دیروز تاج چند میلیون دلار به بیت المال ضرر زده بود و جانی و خائن بود برای فرار از مجازات ناراحتی قلبی گرفت . الان شده رییس فدراسیون واقعا پشت پرده چه خبره . چرا کاری می کنین مردم به نظام بدبین بشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
چیمون درست بوده که این انتخابات درست باشه
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۵:۳۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
همزمان با ورود مهدی تاج ، فساد هم وارد فوتبال شد...
این جمله من بماند یادگار...
آیندگان خواهند دید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اخه کم خورده- اومد جبران کنه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۲۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
معلوم است در این مملکت چه خبره اعلام شد که تاج مشکل دارد و تایید نشده پس چی شد رئیس فدراسیون گردید خدا خودش صاحب اصلی را رساند که از دینش حمایت کند چون دیگر دین و ایمانی در این دیار باقی نمانده است
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۵:۲۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
تاسف آوره تاج بجای متهم در دادگاه رئیس فدراسیون شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
تبریک به دزد ها و سر گردنه بگیر های کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
واقعا باید به حال این مملکت خون گریست کسی که بیت المال را حیف ومیل کرد بجای اینکه در زندان باشد وپولهای برده شده از حلقوم کثیفش بیرون اورده شود دوباره بر سر کار برگشت بدانید کسانی که بهش رای دادن از شرکای قبلی وفعلی ایشون هستن که بعدا خواهید دید باهم سر یک سفره نشستن چاپش کن
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۱۵:۱۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
فساد چه ریشه ای دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
تاچ پرونده قضائی داره پرونده ویلموتس و غیره تا روشن شدن آن چرا انتخاب شد
Iran (Islamic Republic of)
هاتف
۱۵:۱۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
از عجايب مملكت ما اين است كه هرچه بيشتر گند بزني و هرچه بيشتر خلاف كني جايگاه بهتري خواهي داشت. چطوري اين مملكت ميخواد پيشرفت كنه؟ اين همه بيت المال رو به يغما برد بس نبود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
چه مهندسی جالبی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
خاک بر سر کسانی که مسببان وضع فعلی را تایید صلاحیت میکنند تا با لابی گری دوباره رای بیارن
به عنوان یک علاقمند به فوتبال حالم از سیستم به هم میخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
خاک بر سر کسانی که مسببان وضع فعلی را تایید صلاحیت میکنند تا با لابی گری دوباره رای بیارن
به عنوان یک علاقمند به فوتبال حالم از سیستم به هم میخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
جوک سال اینده هم از راه رسید....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
با قرارداد ویلموتس فوتبال ایران بدبخت کرد معلوم نیست باز میخواد چه قرارداد ترکمنچای ببنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اسامی آن ۵۱ تا باید شفاف اعلام شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
حضور دوباره ساکت و تاج در کنار هم!!!!!!!! این خانه از پایبست ویران است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
خاک بر سرتون با این انتخابتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
دزدان به میدان بازگشتند . این مگه سکته نکرد بابت قضیه ویلموتس چه خبرتونه چهههههه خبرهههههه تونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
خیلی متاسف شدیم چه شده سرنوشت این فوتبال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
قحط الرجال که میگن یعنی همین! حالمون بد شد با این انتخاب باعث شرمساریه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۳۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
واقعا چه جالب... موفق باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
عجب مملکتی داریم ما
تاج با این همه خسارت و فساد، دوباره رئیس میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
فساد در این مملکت نهادینه شده.یادمان نرود که تاج تکنسین خط تولید فولاد مبارکه چطور سر از فدراسیون فوتبال درآورد.
یک قلمش که همه مستحضرید ۹۲ تریلیون تومان
Iran (Islamic Republic of)
hassan
۱۴:۱۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
آزموده را آزمودن خطا عجیبه کند تاج سر قضیه ویلموس هنوز باقی یا اومده ماس مالی کنه
Iran (Islamic Republic of)
Kh.d
۱۴:۱۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
بسمه تعالی
خدا به داد بیت مال برسد،با این انتخاب امیدی به سرانجام فوتبال و اصلاح فساد در این فدراسیون نیست ،فقط نخبه‌های این ورزش پله برای افرادی مثل تاج خواهند شد.
۱۲