معاون فرهنگی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته دولت، ۱۲۰ دانش‌آموز برتر (دختر) تحت حمایت به اردوی آموزشی، تربیتی و زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

خانم لطفی‌پور با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دولت گفت: اعزام مددجویان به سفر‌های زیارتی از جمله برنامه‌های فرهنگی این نهاد است که با تعداد محدود و رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام می‌شود.

وی افزود: اردو‌های آموزشی، تربیتی و زیارتی ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان و جوانان تحت حمایت با هدف ایجاد شور و نشاط و افزایش آگاهی علمی و فرهنگی و با رویکرد تقویت نظام فکری، اخلاقی و مهارت‌های کاربردی برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


معاون فرهنگی کمیته امداد استان در ادامه گفت: همچنین ۱۲۰ دانشجو و دانش‌آموز (پسر) برتر و ۵ نخبه قرآنی نیز در مردادماه به اردوی آموزشی، تربیتی و زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

لطفی‌پور با اشاره به اجرای طرح «شوق زیارت» اضافه کرد: این طرح ویژه نیازمندانی است که به دلیل ناتوانی مالی از زیارت ائمه اطهار (ع) باز مانده‌اند و با مساعدت خیران دوستداران اهل‌بیت (ع) به مشهد مقدس و عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

لازم به ذکر است، مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم استان هستند.

همچنین کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* برای دریافت کمک‌های غیرحضوری نیکوکاران در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار