ایجاد بیش از یک هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و ۶۹ طرح اشتغال از سوی خانواده‌های نیازمند زیر پوشش و غیرپوشش استان اجرا شده است.

جاسم محمدی اظهار داشت: ایجاد زمینه اشتغال برای خانواده‌های نیازمند و فرزندان آن‌ها یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که امسال در دستور کار کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

وی افزود: علاوه ‎بر مددجویان، خانواده‌‎های نیازمند دارای شرایط نیز می‌توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و با تأیید کارشناسان این نهاد نسبت به ارائه طرح اشتغال خود اقدام کنند.

محمدی اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح، راه‌اندازی کسب و کار‌های خُرد و کسب درآمد باثبات است.


بیشتر بخوانید


وی اظهار داشت: دارندگان طرح‌های اشتغال پس از تأیید برای دریافت تسهیلات به بانک‌های طرف قرارداد این نهاد معرفی می‌شوند.

محمدی گفت: طرح‌های اشتغال شامل دامپروری، کشاورزی، زنبورداری، طرح‌های خدمات از جمله راه‌اندازی فروشگاه‌ها و...، حمل و نقل، صنایع‌دستی، طرح‌های صنعتی و معدنی و پرورش طیور است.

وی با اشاره به بسته‌های تشویقی ویژه کارآفرینان، کارفرمایان و صاحبان بنگاه‌های بزرگ و کوچک اقتصادی که زمینه اشتغال مددجویان را فراهم می‌کنند، ادامه داد: پرداخت حق بیمه مددجویان به مدت دو سال و در مناطق محروم تا چهار سال و یا دریافت تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان قرض‌الحسنه با بازپرداخت هفت ساله که در مناطق محروم هر دو بسته تشویقی برای کارفرمایان در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار