معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از ورود مراکز نیکوکاری به حوزه اشتغال‌زایی خبر داد و گفت: حدود ۱.۵ میلیون خانوار نیازمند در سراسر کشور تحت حمایت مراکز نیکوکاری هستند.

حبیب‌الله آسوده در همایش سفیران خیر و احسان در استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مراکز نیکوکاری بدنه مردمی کمیته امداد هستند، افزود: حدود ۱.۵ میلیون خانوار در سراسر کشور تحت حمایت مراکز نیکوکاری هستند.

وی با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری عمدتا در سطح محله‌محور و مسجدمحور فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: توزیع بسته‌های معیشتی، تهیه جهیزیه، تامین مسکن و پرداخت هزینه‌های درمانی و تحصیلی به خانواده‌های نیازمند از جمله فعالیت‌های این مراکز بوده است.


بیشتر بخوانید


معاون تو سعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: امسال نیز با توجه به برنامه کمیته امداد در راستای ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی برای خانواده‌های نیازمند، مراکز نیکوکاری به عرصه راه‌اندازی کسب و کار ورود پیدا کرده‌‎اند.

آسوده به همکاری مراکز نیکوکاری در رفع مشکلات خانواده‌های آسیب‌دیده در سیل اخیر اشاره کرد و گفت: تامین مسکن و تهیه لوازم ضروری زندگی برای سیل‌زدگان با همکاری مراکز نیکوکاری در دستور کار قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار