سرپرست فرمانداری بروجن گفت: همایش نذر اربعین حسینی برای اولین بار در استان با هدف برنامه‌ریزی و تأمین ملزومات موکب‌های شهرستان بروجن جهت خدمات رسانی به زوار الحسین (ع) در این شهرستان برگزار شد.

آقای کرمی گفت: همایش نذر اربعین حسینی برای اولین بار در استان با هدف برنامه‌ریزی و تأمین ملزومات موکب‌های شهرستان بروجن جهت خدمات رسانی به زوار الحسین (ع) در پیاده روی اربعین حسینی، کاهش هزینه‌های سفر برای زائران، انسجام در جمع آوری و هدایت کمک‌های مردمی در محل فرهنگسرای بروجن برگزار شد.

وی ضمن تقدیر از همراهی و مشارکت‌های نقدی و غیر نقدی مردم، خیران، پرسنل ادارات، اصناف، واحد‌های تولیدی و صنعتی و... در تأمین مایحتاج ضروری موکب‌ها افزود: پیگیری‌ها به منظور تأمین زیرساخت‌ها، تجهیزات و ملزومات موکب‌های شهرستان در حال انجام است.


بیشتر بخوانید


مسئول قرارگاه اربعین شهرستان بروجن نیز گفت: امسال موکب‌های شهرستان بروجن در قالب یک قرارگاه در کشور عراق به زائران حسینی خدمات رسانی خواهند کرد.

آقای پیکار اظهار کرد: در قالب این قرارگاه به مدت ۱۰ روز با مشارکت ۸ موکب از شهرستان بروجن و یک موکب از شهرستان لردگان ۳۰ هزار پرس غذا در وعده‌های (صبحانه، نهار و شام) در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

گفتنی است ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در عمود ۶۳ مسیر پیاده روی نجف تا کربلا انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.