مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: همزمان با هفته دولت بیش از ۵۲ کیلومتر پروژه روکش آسفالت در سراسر استان به بهره‌برداری رسید.

کلیم‌اله وثوقی گفت: در هفته دولت بیش از ۵۰ پروژه در حوزه راهداری با اعتبار بالغ بر ۳۶۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل در مراسم افتتاح روکش آسفالت پروژه راه روستایی شویر شهرستان کوثر با اشاره به اینکه ۶ کیلومتر از روکش آسفالت محور اصلی پارس آباد –بیله سوار با ۵ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان اعتبار در هفته دولت به بهره برداری رسیده است گفت: در این ایام ۱۳ هزار متر مربع از پروژه روکش آسفالت جاده میانگذر شهرستان اصلاندوز با ۶ میلیارد تومان هزینه و همچنین بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی کچی قشلاقی، قهرمانلو و قنبرلوی وسطی بطول۴/۵ کیلومتر با اعتبار ۹ میلیارد تومان به بره برداری رسید.

وثوقی در این مدت افتتاح ۲/۵ کیلومتر از قطعه اول پروژه تعریض، بهسازی و آسفالت محور عربلو-حاج عوض را با ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار از دیگر پروژه‌های مهم این شهرستان عنوان کرد و گفت: همزمان با این طرح ها، بهسازی و آسفالت راه روستایی هزار کندی، حاج رحیم و حاج حسن نیز بطول ۳/۵ کیلومتر و با ۷۰ میلیارد ریال هزینه کرد تقدیم مردم شریف و پرتلاش منطقه در شهرستان پارس آباد شد.

او به افتتاح یک کیلومتر از پروژه روکش آسفالت راه روستایی مزرعه خلف-آلوچ با یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار در شهرستان مشگین شهر اشاره کرد و گفت: ۴ ونیم کیلومتر از پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی گل چشمه با ۷ میلیارد تومان هزینه در این شهرستان به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل تعریض و حذف نقاط پرحادثه پیچ قصابه را از دیگر طرح‌های مهم افتتاحی این شهرستان در هفته دولت برشمرد و گفت: طول این پروژه ۵۰۰ متر است که برای اتمام آن ۴ میلیارد تومان هزینه شده تا مردم و مسافران با ایمنی بیشتر در مسیر تردد کنند.

وثوقی در ایام هفته دولت بهسازی و روکش آسفالت ۷۰۸ کیلومتر از محور انجیرلو-بیله سوار را با اعتبار ۲۳۴ میلیارد ریال یادآور شد و گفت: همزمان با هفته دولت ۲ کیلومتر از آسفالت راه روستایی توسانلو نیز با ۳۶ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان گرمی تقدیم مردم منطقه شد.

او با اشاره به اینکه ۴ کیلومتر از عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور گرمی –انگوت نیز در هفته دولت به بهره برداری رسیده و زیر بار ترافیک رفته گفت: لکه گیری و روکش آسفالت ۷ کیلومتر از راه‌های اصلی و ۹۵ هزار متر از راه‌های روستایی شهرستان نیر با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های افتتاح شده راهداری استان اردبیل در هفته دولت بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.