استاندار سیستان و بلوچستان:

امنیت رکن اصلی توسعه است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: فرماندهی انتظامی همواره در تمام دوران‌ها پشتیبان مردم و نظام بوده که مصداق این پشتیبانی را در تمام پروژه‌هایی که به سرانجام رسیده می‌بینیم.

 حسین مدرس خیابانی شامگاه در دیدار سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با وی که به مناسبت هفته دولت در دفتر استاندار برگزار شد گفت: فرماندهی انتظامی به عنوان یک تکیه گاه همواره در کنار دولت بوده و به وظایف خود به نحو احسن عمل کرده است.

وی افزود: یکی از مردمی‌ترین مجموعه‌های سیستان و بلوچستان نیروی انتظامی است چرا که در تماس مستقیم با مردم قرار دارد و از این حیث کاری بسیار سخت محسوب می‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: اینکه اوضاع امنیتی خوبی داریم بدین معنی نیست که دشمنی دشمن کمتر شده بلکه خباثت دشمنان نیز بیشتر از گذشته بوده، اما با تمام این شرایط امنیت خوبی در استان داریم که نشان از اقتدار نیروی انتظامی دارد.

وی خاطر نشان کرد: اصل نیروی انتظامی حل مشکلات مردم بوده که این امر به بهترین شکل ممکن با مشارکت همه دستگاه‌های نظامی و انتظامی در حال انجام است.

مدرس خیابانی بیان کرد: همه چیز ذیل امنیت تعریف می‌شود چرا که اگر امنیت نباشد هیچ پروژه‌ای در استان پهناور سیستان و بلوچستان به سرانجام نمی‌رسد.

وی تاکید کرد: اگر امروز با خیال راحت درباره تجارت مرزی صحبت می‌کنیم این امر مرهون زحمات نیرو‌های نظامی و انتظامی در مرز است که توانسته امنیت خوبی ایجاد کند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: آن چیزی که در استان اتفاق افتاده به برکت همین امنیتی بوده که در استان وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار