استاندار آذربایجان شرقی گفت: در سایه تلاش نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی، استان به لحاظ امنیت و آرامش در شرایط خوب و پایداری قرار دارد.

آقای عابدین خرّم در دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی استان  آذربایجان شرقی گفت: در یک سال گذشته دولت با فرازونشیب‌های بسیاری مواجه بود و در این شرایط نیرو‌های مسلح با همدلی و هماهنگی بیشتر در کنار دولت سیزدهم قرار گرفتند.

وی گفت:امروز قوای مقننه، قضائیه و مجریه و نیرو‌های مسلح در چارچوب مبانی انقلاب و اسلام مبتنی بر ولایت و امامت در کنار هم برای اعتلای نظام تلاش می‌کنند.

استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: مدیریت ارشد استان و مجموعه کارگزاران و کارمندان دولت با هماهنگی و همدلی و همراهی نیرو‌های مسلح و دستگاه قضایی در راستای توسعه و بهبود وضعیت تلاش می‌کند.

وی گفت: مهم‌ترین شعار دولت سیزدهم، بازگشت به شعار‌ها و اهداف اصلی انقلاب است که در این مدت توانسته به سرعت شرایط را تغییر دهد و با کار و تلاش شبانه‌روزی، اقدامات مهمی انجام دهد.

آقای خرّم با اشاره به اینکه دشمنان نظام به دنبال ایجاد اختلاف در کشور بودند تا تغییر ریل دولت به سلامت اتفاق نیفتد، خاطرنشان کرد: با این وجود امروز شاهد هستیم که دولت در صحنه دیپلماسی و مذاکرات با اقتدار حضور یافته و سرنوشت کشور را به قدرت‌های زورگوی جهانی گره نزده است.

سردار عبدی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی هم گفت: از جمله بارزترین ویژگی‌ها و خصوصیات دولت شهید رجایی ساده زیستی، ولایتمداری، مجاهدت و تلاش بود که شبیه‌ترین دولت به دولت شهید رجایی دولت سیزدهم است.

سردار عبدی افزود: امروز در عرصه‌های مختلف در داخل کشور شاهد برقراری ثبات و آرامش هستیم و در عرصه‌های بین المللی نیز شاهد اقتدار حاکمیتی هستیم.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی جزو امن‌ترین استان‌های کشور است، ادامه داد: در سایه انسجام، همدلی، وحدت و تلاش شبانه روزی مجموعه دلتمردان در آذربایجان شرقی مشکل خاص امنیتی در استان نداریم.

امیر سرتیپ‌دوم شفیعی فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان شرقی و اردبیل نیز در این دیدار گفت: یکی از افتخارات ارتش جمهوری اسلامی این است که در تمامی عرصه‌ها از جمله جهاد، سازندگی و تولید ملی در کنار دستگاه‌های اجرایی است.

امیر سرتیپ‌دوم شفیعی افزود: برای هر نوع همکاری و حمایت در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی در کنار مدیریت ارشد و دستگاه‌های اجرایی استان قرار داریم.

سردار احمدی فرمانده مرزبانی آذربایجان شرقی نیز با اشاره به برقراری امنیت در مرز‌های استان، گفت: مرزبانی خود را خادم مردم می‌داند و به عنوان تامین کننده امنیت برای تحکیم آسایش و آرامش در مناطق مرزی تلاش می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.