مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ملایر از جمع‌آوری یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در طرح اطعام حسینی در این شهرستان خبر داد.

حسینیعلی خراسانی، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ملایر گفت: بیش از هشت هزار خانوار در قالب ۱۷ هزار نفر از خدمات کمیته امداد ملایر بهره‌مند هستند که این افراد در حوزه‌های مختلف از خدمات این نهاد استفاده می‌کنند.

او گفت: در واقع هدف کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌ها است که این خدمات شامل پرداخت وام‌های خوداشتغالی و خدمات درمانی، مسکن، کمک هزینه ازدواج و جهیزیه، خدمات فرهنگی، تحصیلی، خدمات مشاوره‌ای است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ملایر گفت: یکی از مهم‌ترین یاریگران کمیته امداد خیران و نیکوکاران هستند که به منظور رفع مشکلات نیازمندان و خانواده‌های زیر پوشش همواره کمک‌ها و بیشترین مشارکت را داشته‌اند.

او به اجرای طرح اطعام حسینی اشاره کرد و گفت: این طرح چند سالی است که در ماه محرم و صفر اجرا می‌شود و خیران و نیکوکاران کمک‌ها و نذورات خود را در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی به کمیته امداد دارند.

خراسانی گفت: پارسال در طرح اطعام و احسان حسینی مبلغ دو میلیارد و یکصد میلیون تومان شامل کالای خوراکی و کمک‌های نقدی بود که از طریق کمیته امداد و همکاری مراکز نیکوکاری بوده است.

او گفت: امسال نیز بیش از یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی توسط مراکز نیکوکاری جمع‌آوری شد که تعداد ۴۲ هزار و ۶۵۰ پرس غذا تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ملایر گفت: در این طرح دو هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند در دهه اول محرم توزیع شده است. ۳۰۰ کیلو گوشت نیز بین نیازمندان توزیع شده و مبلغ ۴۷ میلیون تومان نیز به‌صورت نقدی جمع‌آوری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.