پروژه تعمیرات اساسی اسکله‌های ۲۷ تا ۳۰ منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، امروز به مناسبت هفته دولت و با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، پروژه تعمیرات اساسی اسکله‌های ۲۷ تا ۳۰ منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) آغاز شد.

این پروژه با اعتبار بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال و نصب ۱۵۰ تن بولارد کششی، موجب ایجاد ۲۰۰ فرصت شغلی به صورت مستقیم و ۴۰۰ فرصت شغلی غیر مستقیم می‌شود که این امر کمک شایانی به ایجاد ا‌شتغال پایدار در سطح منطقه خواهد کرد.

با تعمیرات اسکله‌های ۲۷ تا ۳۰ منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) ظرفیت شناور‌ها و پهلوگیری آن‌ها به ۸۰/۰۰۰ تن افزایش می‌یابد که این میزان قابل توجه است.

اجرای ژاکت بتنی جهت سرشمع‌ها و شمع‌های پروژه با بتن ECC، تعمیرات سرشمع‌های دوبل با روش شاتکریت، بهره‌گیری از پوشش حفاظتی Abezone جهت جلوگیری از نفوذ یون کلر، حذف انبساط در حد فاصل اسکله‌ها جهت تردد ایمنی ماشین آلات سنگین و تبدیل دال‌های یکطرفه به دو طرفه جهت افزایش ظرفیت باربری جرثقیل‌ها از دیگر اهداف پروژه تعمیرات اساسی اسکله‌های ۲۷ تا ۳۰ منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.