صدراله بهرامی میگوید: بنا به ضرورت مدیریت بهینه مصرف انرژی و همچنین لزوم ارتقاء رضایتمندی مشتریان، در راستای هوشمندسازی فرآیند مدیریت مصرف مشترکین برق، اطلاعات کنتورهای مربوطه از راه دور قرائت و در سامانه مربوطه ذخیره میشود.
او ادام داد: قابلیت مدیریت دادههای قرائت شده، امکان گزارشگیری با اهداف مختلف را فراهم میکند.
معاون مهندسی و عمران سازمان بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: خدماتی از قبیل تعریف مشترک، درخواست انشعاب جدید، تعویض کنتور، بازدید وضعیت تجهیزات و صدور صورتحساب، ازجمله مزیتهایی است که موجب ارتقاء رضایتمندی مشتریان مجتمع بندری خواهد شد.
فرآیند هوشمندسازی که از شش سال قبل در این مجتمع بندری آغاز شده و در برههای به دلیل تحریم و مشکلات شرکتهای تأمین کننده با وقفه مواجه شده بود که اکنون با تکیه بر دانش و تخصص شرکتهای دانشبنیان داخلی و بدون بهرهگیری از نرمافزارهای ساخت خارج در حال استفاده است.