شرکت خدماتی اطلس مس کویر رفسنجان با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم و جمعی از مسئولین شهرستان افتتاح شد .

شرکت خدماتی اطلس مس کویر رفسنجان با حضور مرتضی فرخی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، دکتر محرابی معاون اقتصادی استانداری، حسین رضایی فرماندار، حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و جمعی از مسئولین و معاونین شهرستان افتتاح شد .

محمدسعید هاشمی مدیرعامل شرکت خدماتی اطلس مس کویر در مراسم افتتاحیه این شرکت گفت: شرکت اطلس مس کویر با سهام صد در صدی متعلق به صندوق بازنشستگی کارکنان مس ایران از سال ۸۱ فعالیت خودرا آغاز کرده است.

او گفت: این شرکت با توجه به اینکه محل استقرارش شهر سرچشمه بود با توجه به حجم کاری که نسبت به سرچشمه در زمینه خدمات خودروی سبک انجام می‌داد لازم بود در رفسنجان محلی برای استقرار داشته باشد که به همین منظور زمینی به مساحت ۴۳۰۰ متر مربع خریداری شد و از سال ۹۹ کار خود را شروع کرد و امسال در اواخر تیر به بهره برداری رسید.

محمدسعید هاشمی از همکاری این شرکت با سه مجتمع سرچشمه، شهربابک و سونگون تبریز گفت: ۲۸۱ دستگاه در سرچشمه، ۵۵ دستگاه در شهربابک و ۶۶ دستگاه خودرو نیز در تبریز مستقر است.

به گفته مدیرعامل شرکت خدماتی اطلس مس کویر: مساحت کل ساختمان اداری ۱۱۵۵ متر مربع و مساحت کارگاه‌ها ۷۵۰ متر مربع است که چیزی نزدیک حدود ۱۲ میلیارد تومان هزینه ساخت و خرید زمین این مجموعه شده است.

برچسب ها: افتتاح ، شرکت خدماتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار