سلیمانی گفت: امسال ۵۷ پروژه اصلاح و بهینه سازی شبکه توزیع و تامین برق با اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان، طی هفته دولت در کرمان افتتاح می‌شوند.

محمد سلیمانی گفت: امسال ۵۷ پروژه اصلاح و بهینه سازی شبکه توزیع و تامین برق با اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت افتتاح و مشترکین و شهروندان از مزایای این طرح ها برخوردار می‌شوند.

او هدف از افتتاح این پروژه‌ها را تلاش برای افزایش رضایت مندی مشترکان، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود و همچنین تأمین برق پایدار و مطمئن در نقاط مختلف شمال استان کرمان بیان کرد.

مدیرعامل توزیع برق شمال استان کرمان افزود: این پروژه‌ها مربوط به بخش‌های توسعه و احداث شبکه برق و برق رسانی به متقاضیان، بهینه سازی شبکه‌های برق، توسعه و اصلاح روشنایی معابر، ایجاد قدرت مانور، توسعه فیدر(تامین کننده منبع تغذیه)، کاهش تلفات و تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار می باشند که در شهرستان های کرمان، زرند، کوهبنان، راور، رفسنجان، انار و شهربابک به بهره برداری می رسند.

او افزود: احداث ۱۷ کیلومتر خط فشار متوسط جدید در حرمک گلباف و جابه جایی شبکه در معرض سیل سه تنگه، افتتاح دفتر پیشخوان و میزخدمت برق کرمان، اصلاح شبکه فشار ضعیف و تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار به منظور کاهش تلفات از مهم‌ترین طرح‌های قابل افتتاح طی هفته دولت می‌باشد.

سلیمانی بیان کرد: خادمان صنعت برق استان کرمان با اراده و اعتقاد راسخ برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، افزایش رضایتمندی مردم استان کرمان و تامین برق مطمئن و پایدار، بدون وقفه و به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند و انتظار می‌رود که شهروندان نیز با رعایت الگوی مصرف برق، تلاشگران برق استان کرمان را در مسیر خدمت رسانی بیش از پیش یاری کنند.

 

برچسب ها: هفته دولت ، برق رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار