مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت:طرح نهضت ملی مسکن بزرگترین پروژه پس از انقلاب است که وزارت راه و شهرسازی مدیریت می کند.

علیرضا قاری‌قرآن با اشاره به اینکه طرح نهضت ملی مسکن بزرگترین پروژه تولید مسکن پس از انقلاب اسلامی است که وزارت راه و شهرسازی طی ۴ سال ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی را با تامین زمین و ارائه تسهیلات مدیریت می‌کند اظهار داشت: در این طرح برنامه استان اصفهان معادل ۵.۸ درصد نسبت به کل کشور است.

او افزود: براین اساس در سطح استان اصفهان برای یک سال نیاز به ساخت ۵۰ هزار و ۹۹۲ واحد بوده و این عدد برای چهار سال به بیش از ۲۰۳ هزار و ۹۶۷ واحد می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان داشت: با هدف سرعت بخشی به پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان با تلاش‌های انجام پذیرفته، خوشبختانه در مبحث تامین زمین اقدامات لازم بعمل آمده و در حال انجام است همچنین تا کنون برای بیش از ۹۱ هزار واحد تامین زمین شده است.

او با اشاره به اینکه در برخی از شهر‌های استان اصفهان اکنون در مرحله اجرای کار قرارداریم اذعان داشت: همزمان با هفته دولت عملیات عمرانی احداث ۷۵۱ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر کاشان آغاز می‌شود.

قاری‌قرآن افزود: در این ایام واگذاری گروهی اراضی نهضت ملی مسکن در شهر‌های سطح استان به میزان ۲۶۰ واحد انجام می‌پذیرد و عملیات آماده سازی طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های شاهین شهر، کاشان و گلپایگان در مجموع بر روی اراضی به میزان ۱۹۲ هکتار آغاز می‌شود.

در طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان بیش از ۴۲۲ هزار نفر متقاضی بهره مندی از مزایای این طرح بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.