گلرو گفت: ۲ مسیر از مرکز استان تا شهمیرزاد در شهرستان مهدیشهر و همچنین تا شهرستان سرخه نیازمند توسعه با نگاه گردشگری است.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران دستگاه های مرتبط نماینده ای تام الاختیار برای حضور در نشست های تخصصی جهت برنامه ریزی و اجرای این طرح گردشگری معرفی کنند. 

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب مشاور و امضای تفاهم نامه ای در این خصوص با معاونت امور عمرانی استانداری و شهرداران سمنان، درجزین، مهدیشهر و شهمیرزاد می تواند نقطه آغاز اجرای این طرح باشد. 

گلرو پیشنهاد داد: ایجاد دریاچه در مسیر شمال شهرک روزیه، ایجاد پیاده راه گردشگری تا شهمیرزاد با جذب سرمایه گذارهای کوچک و کلان می تواند در زیبایی این مسیر موثر باشد. 

رئیس شورای اسلامی شهرستان سمنان نیز گفت: برنامه ریزی جهت طرح گردشگری محور سمنان تا شهمیرزاد که می‌تواند توسعه پایدار شهرهای این مسیر را دنبال کند طراحی می شود.

حسین موسوی بیان کرد: ساختار مسیر در قالب یک بزرگراه با چشم انداز شهری کارکرد خواهد داشت و در نهایت تبدیل به یک محور گردشگری منسجم می شود.

وی افزود: شورای شهرستان سمنان به عنوان هماهنگ کننده دستگاه های مربوطه جهت اجرای طرح گردشگری سمنان تا شهمیرزاد که در راستای ایجاد طرح های محرک توسعه منطقه است نشست هایی را برگزار کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار