فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت:خبرنگاران باید مطالبه گری منصفانه، به دور از تخریب همراه با ارائه راهکار و پیشنهاد سازنده که قابلیت اجرا را داشته باشد در دستور کار خود قرار دهند.

طی مراسمی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان با اهدای لوح سپاس و تقدیم هدایایی از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی کوهبنان تجلیل شد.

در این مراسم روح الله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: خبرنگاران به عنوان چشم تیزبین جامعه و پل ارتباطی بین مردم و‌مسئولان باید خدمات انجام شده توسط نظام اسلامی و دولت خدمتگزار را به اطلاع مردم برسانند.

وی اظهارکرد: خبرنگاران باید مطالبه گری منصفانه، به دور از تخریب همراه با ارائه راهکار و پیشنهاد سازنده که قابلیت اجرا را داشته باشد در دستور کار خود قرار دهند.

روح الله ابراهیمی بیان داشت: بحث جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری، تولید محتوا متناسب با فرهنگ و آداب و رسوم شهرستان، هوشیاری و شناخت ترفند‌های دشمنان در فضای مجازی از جمله وظایف خبرنگاران است.

وی تصریح کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی، بیان دستاورد‌های نظام اسلامی، زمینه سازی برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و... از دیگر وظایف خبرنگاران است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: ولایت مداری، نیک اندیشی، دخالت ندادن اغراض شخصی در فعالیت‌های خبری، صداقت و امانتداری، انتقال تجربیات، بالا بردن سطح سواد رسانه‌ای و... از جمله ویژگی‌های یک خبرنگار است.

وی تاکید کرد: خبرنگاران باید در راستای انتقال ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ترویج مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، انعکاس وصیت نامه و زندگی نامه شهدا و... گام بردارند.

ابراهیمی گفت: خبرنگاران باید مشکلات و موانع پیشرفت شهرستان را رصد کنند و با ارائه نظرات و پیشنهادات سازنده، تعامل با مدیران اجرایی و... زمینه رشد و تعالی منطقه را فراهم کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار