مدیر کل ارشاد اسلامی استان مرکزی در آشتیان:

درمان همه مشکلات جامعه سرمایه اجتماعی است

دلشادی در جمع مسئولان شهرستان آشتیان گفت: افزایش اعتماد مردم موجب موفقیت مدیران در کار‌ها می‌شود.

سینا دلشادی مدیرکل ارشاد اسلامی استان مرکزی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان تفرش در جمع مدیران این شهرستان گفت: درمان همه مشکلات جامعه سرمایه اجتماعی است.

دلشادی افزود: سرمایه اجتماعی باعث افزایش اعتماد مردم میشود و زمانی که اعتماد مردم به نظام و انقلاب افزایش یابد باعث موفقیت مدیران در انجام کار‌ها می‌شود.

او اضافه کرد: شورا‌های فرهنگ عمومی در حال وارد شدن در فضای تحلیلی است و باعث تصمیم گیری برای شهر میشود.

شورای فرهنگ عمومی شهرستان آشتیان با حضور طاووسی امام جمعه و فراهانی سرپرست فرمانداری و مدیران شهرستان با موضوع برنامه‌های هفته دولت و هفته دفاع مقدس برگزار شد.

همچنین به مناسبت هفته دولت شورای اداری شهرستان آشتیان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار و برنامه‌های هفته دولت توسط مسئولان ادارات مطرح شد.

در این جلسه فراهانی سرپرست فرمانداری شهرستان آشتیان ضمن تبریک هفته دولت گفت: شهادت ۲ شخصیت فداکار اسلام رجایی و باهنر که از شخصیت‌های دلسوز اسلام بودند، به دست منافقان بسیار سخت بود که نشان دهنده این است که منافقان از هیچ راهی برای رسیدن به اهداف خود هر جنایتی را انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
سرمایه اجتماعی هر جامعه مردم و قشر پیشکسوت هست که دولت یک شبه غلتک کرد همه رو رفت تو معیشت روزانه موندن کارشون شده زباله گردی این نمونه عدالت اسلامی هست سرمایه مملکت ما بقیه کشورها رو آباد ولی مردم در داخل کشور زیر خط فقر این همه کمک میشه به مهاجرین و جنگ زده های کشورهای دیگه والله مردم و پیشکسوت‌های لشکری که عمری صادقانه خدمت کردند زیر خط فقر هستن از این مهاجرین و جنگ زده ها بدارند هرجا میرم اینقدر ضعیف شدیم که مورد سوال واقع میشیم نمی‌دونیم و نمی‌تونیم با این دریافتی ناچیز که از یک کارگر افغانستانی کمتر چیکار بکنیم هرجام میریم برای کار میگن دیگه از سن شما گذشته با این حساب باید بریم بمیریم تا دولت راحت بشه گویا ما ایرانی نیستیم سرباریم تقصیر خودمون هست بد انتخاب کردیم کسی که شما اقتصادی و دغدنغه ای ندارن برای مملکت فقط بلده وعده بده اونم در اما و اگر.