معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت:مطالبات بازنشستگان و ایثارگران و درخواست افزایش حقوق کارکنان دولت و نیروهای مسلح مساله امروز و مربوط به دولت سیزدهم نیست، بلکه از گذشته وجود داشته است.

محمدرضا جان‌نثاری دیشب در نشست شورای اداری کاشان گفت: حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی رییس جمهور مکتبی است و بر مکتبی بودن افتخار و خواسته‌ها، ایده‌های و نظر‌های شهیدان رجایی و باهنر را اجرا می‌کند.

او ادامه داد: رییس جمهور تاکنون حتی یک وعده دروغ نداده و البته ممکن است برخی مدیران در برآوردها، اشتباه‌هایی را انجام دهند، اما جهت حرکت آنان درست است.

معاون استاندار اصفهان با اشاره به اینکه بیشتر مشکلات کشور از دولت پیشین است، گفت: مطالبات بازنشستگان و ایثارگران و درخواست افزایش حقوق کارکنان دولت و نیرو‌های مسلح مساله امروز و مربوط به این دولت نیست، بلکه از گذشته وجود داشته است.

او با تبیین برخی ناکارآمدی‌های دولت پیشین گفت: برای معرفی خدمات دولت حجت الاسلام رییسی باید وضعیت صفر تا صد شرایطی که دولت سیزدهم تحویل گرفت، تبیین شود.

معاون استاندار اظهار داشت: دوران ارباب و رعیتی و نگاه از بالا به پایین تمام شده و امروز کارگزاران نظام خادم و نوکران مردم و مردم نیز صاحب اختیار مدیران هستند.

او با اشاره به برخی زمزمه‌ها درخصوص اختلاف نظر فرماندار ویژه کاشان و مدیران مرکز استان اصفهان، تاکید کرد: محمدشریف زارعی فرماندار ویژه کاشان، انتخاب استان و منصوب سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان است و استانداری محکم و با قاطعیت از وی دفاع و حمایت می‌کند.

معاون استاندار اصفهان ادامه داد: فرماندار ویژه کاشان با مرکز استان مباحث مشورتی و هم‌اندیشی دارد و وجود اختلاف در مساله و مشکلی، طبیعی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
هر دولتی میاد سرکار میگوید مشکلات از دولت قبلی بود/ ریسی به روحانی روحانی به احمدی نژاد احمدی نژاد به خاتمی خاتمی به هاشمی هاشمی به /بماند... / ...بماند به برای تمام شهدای ایران صلوات ......
آخرین اخبار