به مناسبت هفته دولت؛

ماجرای رتبه بندی معلمان بالاخره به پایان رسید/ عملکرد وزارت آموزش و پرورش در سالی که گذشت

وزارت آموزش و پرورش در سال گذشته اتفاقاتی مانند حضور یوسف نوری به عنوان وزیر و اجرایی شدن طرح رتبه بندی معلمان را پشت سر گذاشت.

وزارت آموزش و پرورش شاید مهمترین وزارت خانه در تمامی کشور‌ها باشد. آموزش و پرورش جایی است که می‌تواند باعث رشد و شکوفایی نیروی انسانی هر کشور شود. این نیروی انسانی نیازمند آموزش ، یادگیری و شناخت از مسائل مشکلات کشور است و شاید مهمترین وظیفه این وزارت خانه مهم، تعلیم و تربیت نسل جدید و آماده سازی آن‌ها برای ساخت کشور برای آینده باشد.

وزارت آموزش و پرورش سالی شلوغ و پر چالش را پشت سر گذاشت. از مشکلات غیر حضوری بودن مدارس و ایرادات بعضا اساسی سامانه شاد تا عدم اجرایی شدن طرح رتبه بندی معلمان از مهمترین معضلات در سال گذشته بودند؛ اما مهمترین مشکل وزارت آموزش و پرورش در اواخر تابستان و اوایل پاییز سال گذشته نبود وزیر در راس این وزارت خانه بود.

با این وجود و پس از عدم رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به ۲ نامزد برای تصدی پست وزارت آموزش و پرورش، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۹۵ رای موافق، ۵۷ رای مخالف و ۱۷ رای ممتنع، یوسف نوری را به عنوان وزیر آموزش و پرورش در دولت سیزدهم انتخاب کردند.

وزیر جدید آموزش و پرورش که آخرین وزیر انتخاب شده دولت سیزدهم بود، مشکلات فراوانی را پیش روی خود می‌دید. همه گیری کرونا و تعطیلی مدارس که به طور واضحی سطح آموزشی و تحصیلی دانش آموزان را پایین آورده بود؛ تنها یکی از مشکلات بود و اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و مهمترین طرح آموزش و پرورش یعنی رتبه بندی معلمان از چالش‌های جدی وزارت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم بودند.

رتبه بندی معلمان بالاخره به مرحله اجرا رسید

اجرایی شدن طرح رتبه بندی معلمان از مهمترین درخواست‌های جامعه فرهنگی بود. خواستی که چندان جدید نبود و عمری ۱۱ ساله داشت.

اجرایی شدن طرح رتبه بندی معلمان بیش از ۱۰ سال به دلایل مختلف مانند نبود اعتبار و یا مشکلات دیگری که مطرح می‌شد هیچ گاه به مرحله اجرایی شدن نرسید و همین موضوع باعث شد در دولت سیزدهم از این طرح به عنوان اولویت اول آموزش و پرورش یاد شود.

در نهایت پس از مشکلات فراوان ، بعد از انجام اصلاحات از سوی مجلس و پس از گذشت یک سال از ارائه لایحه اولیه رتبه‌بندی به مجلس، شورای نگهبان با لایحه رتبه‌بندی در اسفند ۱۴۰۰ موافقت کرد.

رئیس مجلس، قانون رتبه بندی را شانزدهم اسفند ۱۴۰۰ به دولت و رئیس قوه مجریه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ جهت اجرا به وزارت آموزش و پرورش، سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد.

آموزش و پرورش

با اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان، رتبه‌های حرفه‌ای برای طبقه‌بندی معلمان در نظر گرفته می‌شوند و بر اساس هر رتبه، ضرایبی در امتیاز‌های شغلی و در نتیجه حقوق و مزایای آنان لحاظ می‌شود.

طرح رتبه‌بندی معلمان اجرا خواهد شد

پس از کش و قوس فراوان و با اعلام شخص وزیر آموزش و پرورش سامانه رتبه بندی معلمان در ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ به صورت رسمی آغاز به کار کرد و معلمان با زمان بندی اعلام شده در این سامانه ثبت نام خواهند کرد.

رتبه بندی معلمان بیش از ۸۰۰ هزار نفر از فرهنگیان کشور را شامل می‌شود. اجرایی شدن این طرح که از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ برای فرهنگیان محاسبه می‌شود، شاید مهمترین اقدام آموزش و پرورش برای رفاه بیشتر فرهنگیان باشد.

از دیگر اقدامات آموزش و پرورش در سال گذشته حضوری کردن مدارس پس از وقفه‌ای ۲ ساله بود. وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم پس از ۲ سال و از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ با وجود بعضی مخالفت‌ها و اعتراض‌ها و با تایید گرفتن از ستاد ملی مقابله با کرونا توانست بار دیگر دانش آموزان را به مدارس برگرداند.

نوری و همکارانش که عنوان کرده بودند که مدارس آخرین جایی است که باید تعطیل شود و بار‌ها از افت تحصیلی دانش آموزان در ۲ سال گذشته و به خاطر آموزش غیر حضوری صحبت کرده بودند؛ از ابتدای امسال حضور در مدارس را اجباری کردند. این اتفاق هم از مهمترین اقدامات وزارت آموزش و پرورش در سال گذشته بود که آن هم مخالفان و موافقان خود را داشت.

اجرای طرح تغذیه رایگان در مدارس آن هم پس از وقفه‌ای طولانی مدت

مسئولان وزارت آموزش و پرورش در هفته‌های گذشته اعلام کرده اند که توانسته اند پس از سال ۱۳۸۹ که آخرین دوره تغذیه رایگان در مدارس عملی شد، بار دیگر این طرح را با اختصاص هزار و ۱۵۰ میلیارد و برای ۳ تا ۵ میلیون دانش آموز از مهر ۱۴۰۱ عملی خواهند کرد.

این طرح تغذیه که شامل شیر، نان غنی شده با ویتامین دی و روی می‌شود با پیگیری وزیر و البته موافقت و همراهی سازمان برنامه و بودجه و معاون اول ریاست جمهوری بار دیگر در سطح کشور اجرایی می شود.

دانش آموزان

وزارت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم برنامه‌ها و اتفاقات مختلف دیگری را نیز پشت سر گذاشته که به صورت اجمالی به آن ها می‌پردازیم.

تغییر و احیای بیمه تکمیلی فرهنگیان، همسان سازی حقوق هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان با سایر دانشگاه‌های وزارت علوم، ساماندهی اسکان مدارس و مراکز رفاهی و اجرای مسابقات فرهنگیان بعد از ۱۳ سال از جمله اقدامات وزارت آموزش وپرورش در دولت سیزدهم بوده اند.

در بحث محتوا، تدوین شیوه نامه کتاب‌های درسی، اصلاح عناوین کتب درسی، کاهش ۷۰ درصدی هزینه‌های کاغذ کتب از محل تولید داخلی، تالیف و متناسب سازی کتب درسی دانش آموزان نیز مواردی از اقدامات وزارت آموزش و پرورش بوده اند.

وزارت آموزش و پرورش اقدامات دیگری نیز در در سال گذشته داشته است که بعضا با مخالفت و اعتراضاتی هم رو به رو شده اند، اما یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در مصاحبه‌ای مهمترین دستاورد این وزارت خانه را در دولت سیزدهم مردمی سازی آموزش و پرورش عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۱۷ ۱۱ شهريور ۱۴۰۱
درود لطفا درمورد ارزش کار معلم و قضاوت خودسرانه نکنید.وتعطیلی درشرکت نفت را ببینید که ۱۴روز کارو۱۴روز استراحت هستن.خواهشنا درمرد بازنشسته های مظلوم نیمه دوم ۱۴۰۰ هم بازنگری کنید علی الحساب بهشون پرداخت کنید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۰۴ شهريور ۱۴۰۱
از پیامهای ثبت شده یه حقیقت تلخ و ناگواری برملاشد. اگر چه ایمان دارم که معلمان متشخص و بزرگوار و محترم و متواضع در کشور ما زیادند و سر تعظیم در مقابل این سروران فرود میاورم، ولی ادبیات عزیزان معلم در این پیامها بعضا خیلی سخیف و بی ادبانه است. و از این بابت خیلی متاسفم برای جامعه آموزش کشور و برای خانواده هایی که فرزندان دلبندشان تحت تعلیم این اندک معلمان غیرمحترم قرار دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۰۵ شهريور ۱۴۰۱
آخ دمت گرم گل گفتی لایک داری حرف دل خیلیهاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۰۶ شهريور ۱۴۰۱
برخی همان ادبیات به قول شما سخیف حقشونه
Iran (Islamic Republic of)
محمد طاها
۲۲:۰۳ ۰۶ شهريور ۱۴۰۱
ناشناس ،متاسفانه دلیل این این امر که شما میبرمایید را باید در رفتارهای شما مردم و دیگران با معلم ها دانست ،این همه تبعیض و نابرابری و هجمه هایی که به معلم ها داشته و دارید و انتظار هم دارید که معلم ها همیشه سکوت کنند و از حق و حقوقشان به راحتی گذشت کنن،البته جا دارد که در مورد خودتان متاسف بوده و دلیل نابودی و تباهی بچه خودت و همه بچه های را در جای دیگری جستجو کنی .
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۲:۰۹ ۰۶ شهريور ۱۴۰۱
ناشناس ،من معلم نیستم ،ولی در کل این حرف هایی که زدی همش در شان خودت هست و در چیزی که قادر به درک آن نیستی ،بهتر است اظهار نظر نکنی و دهنت را ببندی ،البته همیشه آدم هایی مثل تو در این کشور هستند که همیشه سعی کرده و خواهند کرد که معلم ها را تخریب کنن و شان و شخصیت معلم ها را پایین بیاورند ،به علت عقده هایی که از کودکی داشته و دارید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۰۴ شهريور ۱۴۰۱
سلام ، لطفا رسیدگی تا قانون رتبه بتدی معلمین شامل معلم بازنشسته مهرماه سال قبل هم بشود.تشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
سلام لطفا به وضع اسفناک نیروهای خدماتی هم رسیدگی کنید نه از فوقالعاده ویژه بهره بردند نه از رتبه بندی مگه اینها در این جامعه رسیدگی نمیکنند ماشاالله به مجلس انقلابی و دولت مردمی و شورای نگهبان یعنی وجدان درد نگرفتین چرا همه جا به نیروهای مستضعف ظلم میکنید لطفا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
سلام لطفا به وضع اسفناک نیروهای خدماتی هم رسیدگی کنید نه از فوقالعاده ویژه بهره بردند نه از رتبه بندی مگه اینها در این جامعه رسیدگی نمیکنند ماشاالله به مجلس انقلابی و دولت مردمی و شورای نگهبان یعنی وجدان درد نگرفتین چرا همه جا به نیروهای مستضعف ظلم میکنید لطفا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگی
۲۱:۳۹ ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
من تعجب میکنم چرا دولتمردان اول حرف میزنن بعد میزنن زیرش ! واقعا متاسفم
اول گفتند اعلام کردن هر معلمی که بعد از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ بازنشست بشه رتبه بندی شامل حالش میشه بعد خیلی راحت زدن زیرش البته ما به این دروغها عادت کردیم به هر حال بخدا پناه میبریم خداوند خیلی مهربونه و همیشه هوامونو داره بمیرم براش
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۱۷ ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
باسلام وزارت آموزش و پرورش رتبه بندی رو اجرا کرد ولی کاش مثل وزرای قبلی اجرا نمی کرد چون به قول ما آذری ها((بیرینی یاندیردی بیرینی قاندیردی)) با تبعیضی که بین معلمها برخورد کرد به ویژه محروم کردن معلمان استخدام طرح مهر آفرین یأس و ناامیدی به نظام را در این معلمان ایجاد کرد .کسانی که بشتر از ده سال است از جان و دل به فرزندان این کشور خدمت صادقانه داشتند و تازه بعد از ده سال جناب وزیر می فرمایند ایشان در طبقه بندی معلمان وارد نشده اند
Iran (Islamic Republic of)
احسانhpshk
۱۰:۱۲ ۰۵ شهريور ۱۴۰۱
معلمان استخدام مهرآفرین معلمانی هستن که بدون ضابطه و آزمون که اکثرا با رابطه و پارتی به آموزش و پرورش تحمیل شده و قرار بود به عنوان نیروی خدماتی مشغول به کار شوند.که الانم هم بدون اینکه در مناطق محروم خدمتی کرده باشند مجددا از طرف همون رابطه هاشون پیگیر استخدام رسمی و رتبه بندی هستند...خیلی پرروئید بخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
سلام وخسته نباشید ، دررابطه با رتبه بتدی معلمین بازنشسته هم تلاش وتدریس نموده اند لطفا موارد مد نطر قرار گیرد وبرابر قانون مجلس رسیدگی تا از احکام حقوقی رتبه بندی برخوردار شوند.تشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
طرح سئوال مجلس از وزیر آموزش و پرورش بعلت شامل نشدن رتبه بندی ۸۰ هزار معلم شاغل به بهانه های غیر قانونی کلید خورده است
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۱۷:۵۱ ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
وزیربی کفایت استعفا استعفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
ما بازنشستگان ۱۴۰۰ رتبه بندی نخواستیم لطفاً پاداش پایان خدمت ما را پرداخت کنید داریم به تولدش نزدیک میشم و پول ما را بی ارزش کردید با این تورم وحشتناک، خدا ازتون نگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
و اکثر معلمان غیر انتفاعی ساعتی دستمزد می گیرند یعنی بابت ساعاتی که درس میدن حقوق میگیرن وبابت ساعتی که درس نمیدن نمی گیرن درحالیکه اگه یک معلم مدارس دولتی کل حقوق یکسالش را تقسیم بر تعداد ساعتکاریش کنه میفهمه درآمدیکساعت کاریش بیشتر از معلمان غیر انتفاعیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
معلمین 7ماه در مدارس کارمیکنند 5 ماه در خدمت خودشانند زیاد از خودتان تعریف نکنید در کنکور امسال مدارس دولتی یک نفر در رتبه بالا قبولی داشت بقیه در مدارس غیر دولتی بودن کارمندان دولت درطول سال مشغول خدمت میباشند.
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۲۰:۲۲ ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
با این حقوقی که به معلم می دهند ،درسی که در مدرسه تدریس می کنند از سرتان هم زیاد است ، تو هم اگر پول داری ببر بچتو تو مدارس غیر دولتی ثبتنام کن و اینجا حرف مفت نزن و حرف هایی که در شان خودت هست را به معلم ها نگو . البته اگر خودت عرضخ داشتی میامدی و با این حقوق کمش در اینجا کار می کردی و به بچه ها درس می دادی ، معلومه که مشکل از خودته و خانه ات از اساس ویرانه عمو .
Iran (Islamic Republic of)
فرامرز
۲۰:۳۰ ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
آخه نابغه اصلا چه کسی با این شرایط اقتصادی و سطح سواد عالی و مدرک بالا ،میاد تو آموزش و پرورش با حقوق ۵/۶۰۰کار کنه،از این به بعد آموزش و پرورش باید از کوچه و خیابون آدم بیاره تا به به بچتون درس بگه ،تازه باید منتشم بکشید ، البته الانشم سرباز معلم ها که نه سابقه تدریس دارن و نه سطح علمی مناسبی به بچه هاتون تو مدارس درس میگویند ،حالا هی بیایید در مورد سه ماه تابستان حرف مفت بزنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
استاد عرضه دارید بفرمایید معلم بشید و 5 ماه تعطیل باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
کل ساعت مفید فعالیت کارمندان دولت ۲۸ دقیقه است به گفته ی آمارهای رسمی و دقیق اطلاعاتی.اما یک معلم توی اون ۹ ماهی که توی مدرسه هست و حداقل ۵ ساعت داخل مدرسه هست هر ۵ ساعتش رو یا باید مشغول تدریس باشه یا صحیح کردن برگه یا امتحان گرفتن و...
حالا اون ۲۸ دقیقه یک کارمند رو ضربدر ۲۶ روز یک کارمند بکنی که توی یک ماه کار می کنه یعنی کارمندان دولت کلا در یک ماه ۳۰ ساعت فعالیت دارند .در طول یک ماه میشه به اندازه ۵ روز یک معلم.یعنی در کل سال کارمندان دولت در ۱۲ ماه کلا به اندازه ۶۰ روز یک معلم فعالیت دارند.یعنی ۱۰ ماه پول مفت می گیرند.البته این آمار طبق آمار رسمی توی گوگل سرچ کنید میزان فعالیت مفید کارمندان دولت در هر روز همه چیز رو متوجه میشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
جواب ادمای بی فرهنگ را نباید داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۰۴ شهريور ۱۴۰۱
ناشناس ۱۶:۳۲ اینایی که به شما منفی دادن از سر عقدشونه میترسن ازشون کم بشه وگرنه عین واقعیته سه ماه تعطیلی تابستان با حقوق و.. خوب اینا اگر حقوقشون هم کفاف نمی‌داد نمی‌آمدند معلم با همین حقوق گوشی آیفون ۱۳ داره اصلا شیوه تدریس و نوع گویش تدریسشان جالب نیست چون خیلی‌ها نارضایتی دارن یعنی چون معلم‌ها از حقوقشان رضایت ندارن؟ پس باید چکار کرد؟ اینجوری که همش میشه تلافی کردن¡
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۰۴ شهريور ۱۴۰۱
چشت درآد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۰۴ شهريور ۱۴۰۱
رتبه های برتر از مدارس استعداد درخشان و غیر انتفاعی های خاص مانند علامه حلی و ..‌. بوده اند واین کاملا طبیعی است که افراد دارای هوش و استعداد بالای درسی رتبه های برتر در زمینه ی درسی را به دست آورند .
یکی از کارمندان شبکه بهداشت هفته ای یک ساعت به مدارس می آمد و برای دانش آموزان صحبت می کرد خودش می گفت که کل هفته اضطراب این یک ساعت را دارد .
در ضمن معلمان نه ماه در مدرسه اند و ۳ ماه تعطیلی دارند .بدون هیچ مرخصیی در طول سال تحصیلی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۰۴ شهريور ۱۴۰۱
ناشناس ۲۲:۱۳اطلاعاتت سوخته هست اگر قرار باشه همیشه همه چیز را از تو گوگل سرچ کنند ودیگه مدرسه دانشگاه برای چیه؟؟؟مردم خودشون دارن می‌بینند واقعیت رو خود ۳ ماه تابستان کم نیست پنجشنبه و جمعه‌ها روش تعطیلات درسال عید تازه ساعت ۱۲:۳۰الی۱تعطیل میشن اگر ورقه تصحیح کردن واسش سخته استعفا بده
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۲:۰۵ ۰۶ شهريور ۱۴۰۱
ناشناس این مطلب اصلا به تو ربطی نداره ، هیچ کسی هم استعفا نخواهد داد،تا چشم تو یکی درآد .
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۶:۲۵ ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
لطفا در مورد افزایش حقوق و جزئیات آنها در ادارات ارتش ،سپاه و اطلاعات و قوه قضاییه و نیروی انتظامی ،جهاد ،.......هم اطلاع رسانی کنید ،ملت باید همه چیز را در مورد حقوقی که شماها میگیرید بدانند،وگرنه همه میدانند که در آموزش و پرورش حقوق و دستمزد ها چقدر است ،کمی هم از خودتان بگویید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
نیروهای دیگر ارگان ها کف خیابون نریختن و آبروی ارگان خودشون رو نبردند که نیاز به چنین کاری باشد
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۲۱:۱۰ ۲۰ شهريور ۱۴۰۱
ناشناس/این مطلب به تو اصلا ربطی نداره که اظهار نظر میکنی_هیچ کسی هم آبروی هیچ جایی را نبرده،این شما هستید که اینطوری فکر می کنیدو کاریش نمیشه کرد _و در مورد اطلاع رسانی به مر م در مورد سایر ارگان ها هم شما نمی توانید اظهار نظر کنی که نیازی نیست،خود خبرگزاری ها و دولت اطلاع رسانی خواهند کرد از این به بعد و به شما اصلا مریوط نیست ،چطور در مورد حقوق معلمان همه دنیا باید بدانند ولی به حقوق نجومی شماها که میرسه ورود ممنوع میشه و نباید ورود کرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
اجرا شده ولی زنان فرهنگی مرخصی زایمان رو حذف کردن
Iran (Islamic Republic of)
کیومرث
۱۶:۲۰ ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
مثل اینکه خبرگزاری شما و این دولت ،خبر و دستاوردی جز اجرای ناقص و پر از ابهام رتبه بندی ندارید و همه جا در مورد آن جار میزنید ،بست است دیگر ،در مورد افزایش حقوق دیگر اداره جات هم اینجا و در کوچه بازار اطلاع رسانی کنید ،چرا اینقدر به رتبه بندی و حقوق معلمان کار دارید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
اون قسمتی که برای کار در مناطق محروم بود تو سایت نیست
بعدش این همه قراره به ادارات دیگه حقوق اضافه کنند تحت عنوان فوق العاده شغل این عین بی انصافیست که برای ما با آزمون و هزار تا مدرک چندرغاز اضافه بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
سایت rtb. Medu. Ir در مرحله آخر مشکل دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
مبلغ علی الحساب رتبه بندی به معلمان بازنشسته مهر۱۴۰۰ تعلق نگرفت واین اقدام غیرقانونی است سامانه رتبه بندی هم برای بازنشستگان غیرفعال است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
سلام
من فرهنگی ام از حقوق و شغل م همیشه راضی و قانع بوده و هستم. سخنی دارم با کسانی که ارزش کار معلم را درک نمی کنند و آن اینکه اگر راست میگن خودشون برا امتحان هم که دو جلسه به فرزندشان آموزش بدهند آن موقع بیشتر متوجه می شوند.
عزیزان قدر معلم بچه هایت تان بدانید. آلان برا یه رنگ مو یا کاشت ناخن کلی پول میگیرن. آلان تمام حقوق من بدون کسورات دوتا دندان نمی شود. به زور یه گوشی رده معمولی می شود. معلم باید هم از نظر اخلاقی علمی و حقوق باید رشد کند. اون موقع قطعا بچه هاتون رشد و مناعت طبع پیدا می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
کدوم آرایشگر مثل یه معلم بابت ساعاتی که کار نمی کنه هم دستمزد میگیره؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
بنده خدا ترو خشک رو با هم سوزوندی اینقدر هستن معلمهایی که نه قدر خودشون رو میدونن نه شیوه درست آموزشی رو بلدن اونم تو مقطع متوسطه اول و دوم دیدیم که میگیم کاملا دیده شده
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۰:۲۵ ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
مشکل مردم این است که قدرت فهم درک ندارند ،در مورد این مسئله که اگر معلم تامین مالی نباشد و حقوقش حتی از آبدارچی بعضی اداره جات هم پایین است ، چه چه آموزشی به بچه شما خواهد داشت ،پس این همه از معلم ها توقع بیجا نداشته باشید ،و فکری به حال خودتون کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۰۴ شهريور ۱۴۰۱
آقای سعید واقعیت جامعه اینه یعنی کلا کیفیت مدرسه بسیار پایینه معلم‌ها هم طعطیلی با حقوق دارن حالا مردم درک ندارن؟؟ شاید شما چیزی میدونی وگرنه این وضعیت درست نیست شما هم بهتره یه فکری به حال خودت داشته باشی چون مردم هم حق دارن گله داشته باشن درد دل کنن
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۹:۳۴ ۰۴ شهريور ۱۴۰۱
ناشناس ،تو اگر درک درستی داشته باشی میفهمی که وضعیت آموزش و پرورش ربطی به معلم نداره ،این سیستم آموزشی هست که باید عوض بشه،پس تو باید بری و از افراد بالا دستی که قانون آمکزش و پرورش را می نویسند و ب ای شما و بچتون تصمیم میگیرند توقع داشته باشی ،نه اینکه بیایی و اینجا در مورد کار معلمین حرف بی خود بزنی،احتمالا هم خودت ماهی درآمد ۲۰تا۳۰میلیونی داری و شکمت پره‌،وحتی اگه بیایی مدرسه یه کلاس بدیم دستت سرماه همه از وضع تدریست و کلاسداریت به همه جا شکایت میکنن عمو ،پس بازم همون حرف شد برو فکری به حال خودت کن ...
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۰۹:۳۸ ۰۴ شهريور ۱۴۰۱
ناشناس تو اگه عرضه داری برو درباره حقوق بقیه اداره جات نظر بده ،حالا چرا هی گیر دادی به معلم ،خوب اگه بلدی برو تهران بگو سیستم آموزشی را اصلاح کنن،اونا هم حتما به حرف تو گوش میکنن،پس برو پی کارت ،حرف های پوچ اینجا نزن ، معلومم نیست که از طرف کی مامور شدی بیای اینجا میام بزاری ،البته شایدم عقده ی زمان کودکی داری ،شاید اون زمان درس نمیخوندی و علاقه ای به تحصیل نداشتی و شاید هم مشکلات دیگری داری.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
سلام معلمین بازنشسته نیمه دوم سال ۴۰۰ هم برابر مصوبه مجلس شورای اسلامی از احکام رتبه بتدی برخوردار می شوند لطفا رسیدگی ومد نطر قرار گیرد. تشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
معلمان مانند بقیه مردم جامعه هستند. بخدا که حقوق همه مردم بخصوص معلما دویست درصد هم افزایش کنه بازم کمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
چه حق به جانب مردم گشنه بمونن راضی هستی ؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۱۵ ۲۰ شهريور ۱۴۰۱
ناشناس،به نظرت گشنه موندن مردم ،به خاطر افزایش حقوق معلمه،که همش در حد خبر هست و تا الان هیچ افزایشی در حقوق معلمان محقق نشده،به نظرم کمی مطالعه کن ،بعد بیا نظر بده ،برو حقوق سایر اداره جات ،و هزینه هایی که در جاهای دیگه صرف میشه و اختلاس ها و،.....را ببین ،بعد بیا اینجا حرف بزن ،هیچ دلیل منطقی پشت این حرفت نیست .
آخرین اخبار