سردار حسین رحیمی گفت: ۹۹ درصد‌ جرائم خشن، جنایی و جرائمی که مسلحانه انجام می‌شوند، کشف شده است.

سردار حسین رحیمی، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: در تمام جرائم به محض وقوع، پلیس با جدیت بحث پیگیری و برخورد با مجرمین و کشف جرم را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

وی افزود: طبیعتاً جرائم خشن و جرائمی که زمینه ناامنی را در جامعه ایجاد می‌کنند، برای پلیس حائز اهمیت هستند و با تلاش‌هایی که در دستور کار داریم، می‌توان گفت ۹۹ درصد‌ جرائم خشن، جنایی و جرائمی که مسلحانه انجام می‌شوند، کشف شده است و با عاملان آنها برخورد کرده‌ایم.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ افزود: در دو سال گذشته پرونده‌های جرائمی که در ۱۰ سال گذشته کشف نشده‌اند را مجدداً احیا کرده‌ و پیگیری می‌کنیم.

وی گفت: طبیعتاً همه جرائم مهم هستند اما جرائم خشن و مواردی که در جامعه التهاباتی را ایجاد می‌کنند و رفتار مجرم حائز خشونت و درگیری است، برای پلیس از اهمیت بیشتری برخوردار است.

سردار رحیمی یادآوری کرد: در بحث برخورد با عاملان جرائم خشن و سرقت‌های مسلحانه در حوزه دستگیری و کشف آنها با شدت و جدیت بیشتری برخورد می‌کنیم و این مهم را در اولویت کاری خود قرار داده‌ایم.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: امیدواریم دستگاه قضایی نیز بدون فوت وقت و با سرعت بیشتری به چنین پرونده ‌هایی رسیدگی کند و برای چنین افرادی مجازات‌های سنگین‌تری در نظر بگیرد تا حرکت منسجم‌تر و هماهنگ‌تری در برخورد با چنین افرادی انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار