بهرهی گفت: امکان ثبت‌نام برای آن دسته از متقاضیانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در برخی دوره‌های کاردانی و مهندسی نشده اند فراهم شده است.

بهرهی می‌گوید: باتوجه به پیگیری‌های صورت پذیرفته از سازمان سنجش آموزش کشور، امکان ثبت‌نام برای آن دسته از متقاضیانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی مهرماه ۱۴۰۱ دانشگاه جامع علمی کاربردی نشده اند، فراهم شد.  

او افزود:  ثبت‌نام داوطلبان دوره‌های  کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای، کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته و مهندسی فناوری نظام آموزش مهارتی مهرماه ۱۴۰۱ دانشگاه جامع علمی کاربردی برای ۳۰۸ کد رشته محل در استان خوزستان از روز سه شنبه اول شهریور تا جمعه چهارم شهریور ماه سال جاری انجام می‌شود.

به گفته آقای بهرهی در پذیرش مذکور، ۱۶ مرکز آموزش علمی‌کاربردی در ۴ گروه آموزشی صنعت، فرهنگ وهنر و خدمات اجتماعی و کشاورزی و در  ۳۰۸ کد رشته محل که از این تعداد ۱۱۱ کد رشته محل جدید می‌باشد، درمقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته  پذیرش دانشجو خواهند داشت.

علاقمندان برای آشنایی بیشتر و مطالعه دفترچه راهنما و اطلاع از رشته‌های تحصیلی دوره‌های مذکور و ثبت نام  می‌توانند به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org  و یا سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خوزستان به آدرس www.kz.uast.ac.ir  مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.